نیوشا
تو رفتهای
و من از تنهایی کَکَم هم نمیگزد دیگر! ...
حالا باز هم بگو دروغ گفتن بلد نیستی
امیرحسین
هنوز هم مرا به جان “تو” قسم مى دهند …
مى بینى؛
تنها من نیستم که رفتنت را باور نمى کنم…!!!
ebrahim
به سلامتیه همه اونایی که این روزها درگیر خریدن کادو ولنتاین نیستن
به سلامتیه اونایی که مثل من عشقی ندارن که بهش کادو بدن
به سلامتیه اونایی که سالهای قبل به کسی کادو دادن که لیاقت نداشته
به سلامتیه تنهایی که اگه تنها باشی 1 درد داری اما با بی لیاقت باشی 1000 درد داری
به سلامتی اونایی که حاضرن ولنتاین رو تنها باشن اما به خاطر گرفتن کادو با کسی نباشن
zahra
وقتی دل ارزش خودش را از دست بدهد و چشمهایت دیگر اشکی برای ریختن نداشته باشد،
وقتی دیگر قدرت فریاد زدن را هم نداشته باشی،
وقتی دیگر هر چه دل تنگت خواسته باشد گفته باشی،
وقتی دیگر دفتر و قلم هم تنهایت گذاشته باشند،
وقتی از درون تمام وجودت یخ بزند،
وقتی چشم از دنیا ببندی و آرزوی مرگ بکنی،
وقتی احساس کنی تنهاترین هستی،
چشمهایت را ببند و از ته دل بخند که با هر لبخند روحی خاموش جان میگیرد و درخت پیر جوا