یافتن پست: #تنها

مهسا
مهسا
تنها چیزی که از من دلجویی می‌کرد امید نیستی پس از مرگ بود. فکر زندگی دوباره مرا می‌ترسانید و خسته می‌کرد. من هنوز به این دنیایی که در آن زندگی می‌کردم انس نگرفته بودم، دنیای دیگر به چه درد من می‌خورد؟؟...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:12
+3
نیوشا
نیوشا
تو رفته‌ای


و من از تنهایی کَکَ‌م هم نمی‌گزد دیگر! ...


حالا باز هم بگو دروغ گفتن بلد نیستی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:02
+5
مهسا
مهسا
دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟{-12-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 20:31
+4
امیرحسین
امیرحسین
هنوز هم مرا به جان “تو” قسم مى دهند …

مى بینى؛
تنها من نیستم که رفتنت را باور نمى کنم…!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:45
+5
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
چرا هیکشی نیس{-16-}
منم رفتم مهمونی{-11-}
ویییییییییییییییییییییییییی{-7-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:57
+5
ebrahim
ebrahim
به سلامتیه همه اونایی که این روزها درگیر خریدن کادو ولنتاین نیستن
به سلامتیه اونایی که مثل من عشقی ندارن که بهش کادو بدن
به سلامتیه اونایی که سالهای قبل به کسی کادو دادن که لیاقت نداشته
به سلامتیه تنهایی که اگه تنها باشی 1 درد داری اما با بی لیاقت باشی 1000 درد داری
به سلامتی اونایی که حاضرن ولنتاین رو تنها باشن اما به خاطر گرفتن کادو با کسی نباشن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:43
+5
مهسا
مهسا
دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است . . {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:04
+6
zahra
zahra
وقتی دل ارزش خودش را از دست بدهد و چشمهایت دیگر اشکی برای ریختن نداشته باشد،
وقتی دیگر قدرت فریاد زدن را هم نداشته باشی،
وقتی دیگر هر چه دل تنگت خواسته باشد گفته باشی،
وقتی دیگر دفتر و قلم هم تنهایت گذاشته باشند،
وقتی از درون تمام وجودت یخ بزند،
وقتی چشم از دنیا ببندی و آرزوی مرگ بکنی،
وقتی احساس کنی تنهاترین هستی،
چشمهایت را ببند و از ته دل بخند که با هر لبخند روحی خاموش جان میگیرد و درخت پیر جوا
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:00
+5
مهسا
مهسا
حالا ديگر نه از حادثه خبريست

نه از اعجاز آن چشم هاي آشنا

از دل تنگي كه بگذريم

تنهايي
تنها اتفاق اين روز هاي من است!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:53
+4
sasan pool
sasan pool
یکــــی بود که می گفت :
عشق صدای فاصله هاست
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند
و من بیزارم از فاصله ها
و پرم از صداهایی که عاشقانه نیست
و
عاشق همیشه تنهاست ...{-60-}{-60-}{-31-}{-38-}{-31-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 15:39
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ