یافتن پست: #تنها

مهسا
مهسا
چشم دیدن چیزهایی که با تو دیده ام

را با هیچ کسی ندارم!

حالا خیابان شلوغ باشد ، پارک و دریا و کوه ، فرقی ندارد ...

درد دارد تنها خیره شدن به جایی،

که قبلا تنها خیره نشده بودی به آن !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:47
+4
مهسا
مهسا
من یک دختـــــــر آریاییم ...

بــــــــدان ... "حــــــوای" کسی نـــــمی شــوم

که به "هــــــوای" دیگری برود ...

تنهاییم را با کسی قسمت نـــمی کنم که روزی تنهایم بگذارد ...

روح خـــداست که در مــــــن دمیـــده شده و

احســـــاس نام گرفته ...

ارزان نمی فروشمش ... تقدیم به دخترای بیا تو یونــــــــی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:42
+3
sasan pool
sasan pool
تنها ماندم
با چشمانی آزرده از هجوم تلخ تند باد ها
با چهره ای تکیده از سرمای زندگی
بی عشق ؛
و حتی امید .
تنها ماندم
بی چراغ ، در جاده ی تاریک زندگی ,
بی ماه هم ؛
آسمان دلش نسوخت برای پاهای برهنه
برای جاده ی پر سنگ
برای من ؛
تو
برای عشق دیرینه ی مان
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 13:36
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
اینجا قلعه تنهایی من است. دیر زمانی است صدای گذر
هیچ پرنده ای سکوت آسمان آن را برهم نزده وهیچ کس
حتی غریبه یا گمشده ای گذارش بدین سرزمین نرسیده.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 11:47
+4
mitra
mitra
یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که این جا
بین آدم هایی، که همه سرد و غریبند با تو
تک و تنها، به تو می اندیشد..یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که این جا
بین آدم هایی، که همه سرد و غریبند با تو
تک و تنها، به تو می اندیشد....
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 11:47
+3
mitra
mitra
نشستم گريه کردم ... واسه دل خودم ... واسه دل تو ... واسه غصه ي پاييز ... واسه تنهايي ميخک توي دفتر شعرم ... واسه سربلندي کاج تو زمستون ... واسه پروانه که سوخت ... واسه شمعي که اب شد تا از قطره هاش ياد بگيرند که سوختن يک طرفه هم ميتونه باش
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 11:22
+4
mitra
mitra
در دفتر خاطراتم نوشتم: عشق زیباست... استاد دفتر را
دیدو گفت: این یک رویاست... گفتم استاد تو از عشق چه میدانی،؟ گفت در عالم
عشق عاشق همیشه تنهاست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 11:18
+4
ali
ali
تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صداي خفن.مامان اومده ميگه چيزي شکوندي؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شيشه ي نازک تنهايي دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنين
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:44
+1
ali
ali
پسر خوب: 1 تنهايي سينما مي ره 2 بعد از تك زنگ سراغ تلفن نمي ره 3 موقع برگشتن به خونه ماشينش بوي ادكلن زنونه نمي ده 4 تو كلاس دانشگاه تا شعاع 3متري هيچ خانومي نمي شينه 5 پس از اتمام صحبت گوشي تلفن رو بوس نمي كنه 6 وقتي مي ياد خونه قرمزي رژ لب رو صورتش ديده نمي شه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:35
+3
-1
مهسا
مهسا
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد خطی ننویسم که آزار دهد کسی را که تنها دل من ؛ دل نیست ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ