از انسان ها غمی به دل نگیر: زیرا خود نیز غمگینند،
با آنکه تنهایند ولی از خود می گریزند،زیرابه
خود و به عشق خود وبه حقیقت خودنیز شک دارند،
پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند..
در اين شهر صداي پاي مردمي است، که همچنان که تو را مي بوسند طناب دارت را مي بافند ، مردمي که صادقانه دروغ مي گويند، و خالصانه به تو خيانت مي کنند، در اين شهر هر چه تنهاتر با شي پيروزتري...