یافتن پست: #تنها

mehdy
mehdy
از انسان ها غمی به دل نگیر: زیرا خود نیز غمگینند،
با آنکه تنهایند ولی از خود می گریزند،زیرابه
خود و به عشق خود وبه حقیقت خودنیز شک دارند،
پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند..

(دکترشریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:32
+4
mehdy
mehdy
بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد …
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:28
+4
mehdy
mehdy
چوپان قصه مادروغ گو نبود
او تنها بود
او از فرط تنهای فریاد گرگ سر میداد
افسوس که کسی تنهایش را درک نکرد
دراین میان فقط گرگ فهمید چوپان تنهاست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:16
+3
mehdy
mehdy
هیچگاه تنهاییت را به حراج نگذار!
فصلش که برسد به قیمت میخرند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:07
+4
مهسا
مهسا
از کسی که کتابخانه دارد و کتاب های زیادی می خواند نترس از کسی بترس که تنها یک کتاب دارد و آن را مقدس می پندارد . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:01
+3
kiss
kiss
چوپان قصه ما دروغ گو نبود تنها بود و از ترس تنهایی فریاد گرگ سر میداد.افسوس که فقط گرگها فهمیدند چوپان چقدر تنهاست !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 19:41
+5
مهسا
مهسا
در اين شهر صداي پاي مردمي است، که همچنان که تو را مي بوسند طناب دارت را مي بافند ، مردمي که صادقانه دروغ مي گويند، و خالصانه به تو خيانت مي کنند، در اين شهر هر چه تنهاتر با شي پيروزتري...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 19:34
+1
مهسا
مهسا
توی جاده ای که انتهاش معلوم نیست پیاده یا سواره بودن فرقی نمی کنه اما اگر همراهی داشته باشی که تنهات نذاره بی انتها بودن جاده رو آرزو می کنی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 18:45
+3
حمید
حمید
در SMS
از تنها بودنم راضی نیستم ؛ اما …. خوشحالم که با خیلی ها نیستم … !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:09
+1
حمید
حمید
در SMS
بودن با کسی که دوستش نداری

ونبودن با کسی که دوستش داری هر دو رنج است

پس اگر همچون خود نیافتی همچون خدا تنها باش
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 03:23
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ