یافتن پست: #تنها

حمید
حمید
در SMS
این من هستم که وفادار خواهم ماند ، این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند!
این من هستم که آخرش میسوزم ، این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:26
ronak
ronak
تنهایی آنجاست که نبودنت،آه هیچ کس را بلند نکند ! . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 01:06
+9
ronak
ronak
معلمه سر کلاس میگه هرکس خنگه از جاش بلند بشه.یه شاگرده بلند میشه میگه : آقا بخدا ما خنگ نیستیم فقط خواستیم شما تنها نباشید{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 00:25
+5
sasan pool
sasan pool
امروز سر کلاس سیلات استاد از بچه ها پرسید ترم چند هستین؟همه گفتن 4 تنها کسی که گفت 8 من بودم.کل کلاس + استاد از خنده مردن.{-33-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 18:41
+2
mehdy
mehdy
خدایا آن که در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت
به قربت تنهاییت در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 18:40
+4
mehdy
mehdy
ازش پرسیدم تا کی عاشقمی؟ گفت عشق که تا نداره. ولی حالا دیگه نیست و من تا اخر عمرم تنهام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:39
+6
امیرحسین
امیرحسین
بچه ها والنتاين رسيد من چي واسه ايرانسل بگيرم آخه خيلي همديگه رو دوست داريم هرروز اونه كه به يادمه و از تنهايي درم مياره...عاشقشم :|
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:30
+7
mehdy
mehdy
INO AZ OSTAD SOHRABE SEPEHRI YADAM OOMAD:
من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:08
+5
مهسا
مهسا
تحمل تنهايي از گدايي دوست داشتن آسان‏تر است

تحمل اندوه از گدايي شادي راحت‏تر است.

بهتر است انسان بميرد تا به گدايي زندگي برخيزد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 17:03
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ