یافتن پست: #تنها

مهسا
مهسا
به شانه ام زدی

که تنهایی ام را تکانده باشی

به چه دل خوش کرده ای ؟!



تکاندن برف

از شانه های آدم برفی ؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:10
+5
مهسا
مهسا
دلم واسه اول دبستانم تنگ شده......

وقتی که تنها یه گوشه ی حیاط مدرسه وایسادی

یه نفر میاد و بهت میگه :

با من دوست میشی ؟!!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:02
+2
ebrahim
ebrahim
سلامتي اوني كه اين ولنتاينو تنهاست.. نه اينكه نتونسته با كسي باشه نه؛ بلكه نخواسته با هركسي باشه!‬
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 15:51
+6
ronak
ronak
این روزها آرامم!

آنقدر که از پریدن پرنده ای غافل ام

ودر هیچ خیابانی گم نمی شوم

این روزها آسان تر از یاد می روم

آسان تر فراموشم می کنند

...می دانم!

اما شکایتی ندارم...

آرامم!

گله ای نیست...انتظاری نیست

اشکی نیست...بهانه ای نیست

این روزها تنها آرامم...

یک وحشی آرام!

آنقدر آرام که به جنون چندین ساله ام شک کرده ام!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 15:07
+4
mehdy
mehdy
آموخته ام اگر کسی یادم نکرد یادش کنم
شاید او تنهاتر از من باشد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 13:16
+3
mehdy
mehdy
تنها كسانی كه مارا میرنجانند. عزیزانی هستند كه همیشه كوشیده ایم از ما نرنجند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 12:34
+7
mehdy
mehdy
وقتی تنهاشدی آگاه باش که خداهمه رابیرون فرستاده تاخودت باشی وخودش.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 12:14
+5
kiss
kiss
بچه که بودیم فقط کفشهامون رو اشتباه میپوشیدیم الان که بزرگ شدیم تنها کار درستی که میکنیم پوشیدن کفشامونه !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 23:37
+3
مهسا
مهسا
وقتی عشقت تنهات گذاشت …

نگران خودت نباش

که بدون اون چی کار کنی

،شرمنده ی دلت باش که

بهت اعتماد کرد !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:46
+8
امیرحسین
امیرحسین
یادتون باشه تنهائی تون رو با کسی تقسیم نکنید ، من یه بار تقسیم کردم چندین برابر شد .......
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:45
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ