یافتن پست: #تنها

مهسا
مهسا
آنگاه که “تنهایی” تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده...{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 21:54
+7
حمید
حمید
در SMS
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
وقت است که یک چندی در خانه ی ما آیی
در خانه ی ما آمد ،‌ آن پادشه خوبان
آن پادشه خوبان ‌; داد از غم تنهایی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:53
حمید
حمید
در SMS
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود
اما اصلا خوشحال نشدم
هشتصد هزار و ششصد
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:53
حمید
حمید
در SMS
در غم عشق نبودیّ و محبت کردی / این هم از لطف شما بود و نمی‌دانستیم
من نکردم گله از عهد و وفاداری تو / عهد ما عهد جفا بود و نمی‌دانستیم
رنج بی‌عشقی و تنهایی و بی‌مهری یار / همه تقدیر خدا بود و نمی‌دانستیم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:35
+1
حمید
حمید
در SMS
خاک پایت بوسه گاهم بود و بس / بر سر راهت نگاهم بود و بس
ای نگاهت تکیه گاه خستگی / عشق تو تنها گناهم بود و بس . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:32
حمید
حمید
در SMS
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:31
sepideh
sepideh
@Servin_5269
in kapak ham umade :(
mn byad bram
bye bye
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 16:35
+5
sepideh
sepideh
میگن تو جهنم نتنها دمپایی دستشویی همیشه خیسه !

بلکه شلنگش هم افتاده رو زمین ! =))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 16:02
+3
مهسا
مهسا
شبیه مه شده بودی

نه می شد در آغوشت گرفت و

نه آنسوی تو را دید

تنها می شد

در تو گم شد

که شدم...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 15:02
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
می زنم فریاد تا شاید کسی دردهای خفته ام باور کند {-16-}{-16-}{-16-}نیست آرامش {-38-}ولی باید که دل گونه ای تنهایی اش را سر کند {-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:52
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ