یافتن پست: #تنها

poria
poria
ولتر: ثروت ، تنها مذهبی است که همه پیرو آنند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 20:17
+2
sasan pool
sasan pool
تنهایی یعنی :
ی بغض کهنـــــــه
ی چشم خیس
ی موزیک لایت
ی فنجون قهوه تلخ...!!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 20:08
+1
امید
امید
زن عشق می كارد و كینه درو می كند ...
دیه اش نصف دیه توست و مجازات زنایش با تو برابر.
می تواند تنها یك همسر داشته باشد
و تو مختار به داشتن چهار همسر هستی!
در محبسی به نام بكارت زندانی است و تو ...
او می زاید و تو برای فرزندش نام انتخاب می كنی ...
او مادر می شود و همه جا می پرسند نام پدر ...؟
و قرن هاست که او؛ عشق می کارد و کینه درو می کند
چرا که در چین و شیارهای صورت مردش به جای گذشت،
زمان جوانی بر باد رفته اش را می بیند
و اینها همه کینه است که کاشته می شود در قلب مالامال از درد
شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:31
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
کسی نمیخواد توی گروه من عضو شه؟{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 16:06
+6
alireza
alireza
اگه یک روز چشمات پر اشک شد دنبال شونه ای گشتی تا گریه کنی
صدام کن
قول نمی دم اشکهات رو پاک کنم منم باهات گریه می کنم
اگه دنبال مجسمه ی سکوتی گشتی تا سرش داد بزنی
صدام کن
قول می دم ساکت بمونم
اگه دنبال خرابه ای گشتی تا نفرت رو در اون دفن کنی
صدام کن
قلبم تنها خرابه ی وجود توست
اگه یک روز صدات کردم که بهت نیاز دارم بهم نگو کجایی
فقط یک لحظه چشمهاتو ببند بهم فکر کن{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 15:14
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
اهاي ... تو كه منو تنها گذاشتي رفتي...!
اره عزيزم با توام ...
برگرد.....!
.
.
برگرد درو ببند....
بعد برو گمشوووووووو{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 12:43
+5
mehdy
mehdy
به شانه ام زدی که تنهاییم را تکانده باشی!
به چه دل خوش کنم؟
به تکاندن برف از روی آدم برفی؟!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 12:16
+4
مهسا
مهسا
دوستی ها كمرنگ؛ بی كسی ها پيداست... راست گفتی سهراب؛ آدم اینجا تنهاست ... !{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:34
+12
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
پرسیدند : دوستش داری ؟

گفتم : دنیای من است

گفتند : دوستت دارد ؟

گفتم : تنها سوال من است

{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:22
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است

داشتن ِ بعضی ها تنهاترت می کند . . .{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:22
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ