یافتن پست: #تنها

مهسا
مهسا
وقتی تنهاییم دنبال يک دوست مي گرديم ، وقتي پيداش کرديم دنبال عيب هاش مي گرديم ، وقتي از دستش داديم دنبال خاطره هاش مي گرديم و باز تنهاييم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:31
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
يک دعا مي کنم بگين آمين.... خدايا آنکه در تنهاترين تنهاييم تنهاي تنهايم گذاشت خواهشي دارم... تو در تنهاترين تنهاييش تنهاي تنهايش نزار پـَـــ نــه پـَـــ .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:45
+3
مهسا
مهسا
دوستی ها کمرنگ...بی کسی ها پیداست.....راست گفتی سهراب ! ادم اینجا تنهاست.....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:29
+3
مهسا
مهسا
تنهایی را دوست دارم .... بی دعوت می آید ؛ بی منت می ماند ! بی خبر نمی رود ... !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:24
+3
sasan pool
sasan pool
خیلی اوضاع خوبه همچیز ردیف دیگه بن هیل هم پخش نمیشه تنها راه تحمل این زندگی بی خود همین بن هیل بود.دیگه اون هم پرید.شانس نداریم توی این زندگی ای بابا.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:44
+2
amir taha
amir taha
در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند، و در آشکارا ... از آنانی که دوستمان دارند غافلیم. شاید این است دلیل تنهایی ما دکتر علی شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 19:24
+3
مهسا
مهسا
انسان به اندازه ای که به مرحله انسان بودن نزدیک می شود ،احساس تنهایی بیشتری می کند..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:47
+2
مهسا
مهسا
سراغ من اگر میآیی دگر آسوده بیا...!!! چند وقتیست که فولاد شده چینی نازک تنهایی من..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 18:45
+1
hadith
hadith
زندگی، رقص واژگان است ... یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:37
+4
مهسا
مهسا
تنهایی، شاخه‌ی درختی‌ست پشتِ پنجره‌اَم گاهی لباسِ برگ می‌پوشد گاهی لباسِ برف اما، همیشه هست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:21
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ