یافتن پست: #تنها

gamer
gamer
قاضی به دزده میگه: تو این همه دزدی رو تنهایی انجام میدی؟؟ دزده میگه: ای آقا، مگه توی این دور و زمونه میشه به کسی اعتماد کرد؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:16
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهترین غذا .غذایی که تو جمع خورده بشه پـَـــ نــه پـَـــ یه بشقاب بکش برو تنهایی بخور
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:04
+2
مهسا
مهسا
بدترین کاری که ما با آدما میکنیم اینه که یه دنیا پر از خاطره براشون میسازیم و بعد تنها توی این دنیا رها شون میکنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:47
+3
ronak
ronak
کشور من جاییست که اگر روزه خودت رو بخوری, اخراج میشی ولی اگر رای مردم رو بخوری رییس جمهور!اگر ...کنی ,سنگسارمیشی ولی اگر تجاوز کنی;سردار! با بدبختی مدرک بگیری میشی راننده تاکسی;اما جعل کنی; میشی وزیر کشور!اگر شکایت کنی;کشته میشی اما اگر بکشی;درجه میگیری ! کشور من تنها کشوریست که پرچمش را به زبان کشور دیگری نوشته اند..!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 19:41
+3
مهسا
مهسا
@asall یک استکان چای داغ مهمان منی.کنار پنجره بخارگرفته ، وقت تنهایی... نوش جانت!چای رفاقت همیشه تازه دم است.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 19:03
+5
sasan pool
sasan pool
تاریخچه بهترین شاسی بلند دنیا یعنی شورلت بلیزر
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 16:34
+3
gamer
gamer
قاضی به دزده میگه: تو این همه دزدی رو تنهایی انجام میدی؟؟
دزده میگه: ای آقا، مگه توی این دور و زمونه میشه به کسی اعتماد کرد؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 14:41
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
توآشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن.مامان اومده میگه چیزیشکوندی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتمرو اکو حال کنین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:58
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حسابکنم طرف میگه ۱ نفر؟! پـَـَـنــه پـَـَــــ ۲ نفر حساب کن خورزوخان هم هست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 13:43

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ