یافتن پست: #تنها

zahra
zahra
تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم طرف میگه 1 نفر؟! میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ 2 نفر حساب کن خورزوخان هم هست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:06
+5
-1
rAmin
rAmin
کاش به زمانی برمیگشتم که تنها غم زندگیم شکستن نوک مدادم بود {-38-}{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:46
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
يکي بود تو قصمون وفا نکرد ... رفت و پشت سرشم نگاه نکرد ... يکي بود زندگيشو هوس سوزوند ... آبروش رفت و ديگه اينجا نموند ... يکي بود يکي نبود و يک پري ... يه بغل عاشقي هاي سرسري ... کي بود اون که طاقت گريه نداشت ... عاشق هوس شد و تنهام گذاشت ... کي بود کي بود اون تو بودي ... کاشکي از اول نبودي ... شايد بايد مي فهميدم که قلب تو پر از رياست ... دوست دارم گفتن تو درست مثل باد هواست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:09
مهسا
مهسا
كرم زشت و تنها بود پيله بست پروانه شد زيبا شد و رفت حكايت توست با من اوج گرفتي شدي مال ديگري
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:28
+4
مهسا
مهسا
به سلامتی اونایی که..... تنشون رو به تنهاییشون نمی فروشن ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:26
+4
مهسا
مهسا
اگر با گرگها زندگی میکنی زوزه کشیدن را بیاموز من در روزگاری زندگی میکنم که تنها خدایش از پشت خنجر نمیزند..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:20
+3
مهسا
مهسا
اگر روزی احساس کردی که تنها ترین آدم روی زمینی بدان که خداوند همه را از زندگیت بیرون کرده تا فقط خودت باشی و خودش.{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:13
+4
مهسا
مهسا
میشه تنهایی بازی کرد میشه تنهایی خندید میشه تنهایی سفرکرد ولی خیلی سخته تنهایی، تنهایی رو تحمل کرد....
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:47
+5
مهسا
مهسا
کاش به روزی برمیگشتم که تنها غم زندگی ام شکستن نوک مدادم بود!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:45
+5
عسل ایرانی
عسل ایرانی
جلوی آيينه ايستادم به خودم نگاهی كردم اشک از چشمانم سرازير شد به خودم گفتم تو تنها نيستی من با توام تا آخرش
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:41
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ