یافتن پست: #تنها

رضا
رضا
او خالی از هر نقش، از هر رنگ
من خالی از هر شوق، بس دلتنگ
در کنج زندان فراموشی
رنجیده از یاران بس دلسنگ
جولان تنهایی در روحمان،از چهره ی مأیوسمان پیداست
"بوم سفیدم" مثل من تنهاست
گرچه وجودش ،تاروپودش، پارچه ست اما...
میدانم او هم مثل من لبریز از احساس
بی انتها تنهاست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 19:49
+2
مهسا
مهسا
این روزها سهم من از قاصدک ها تنها فقط دیدن ورقصیدنشان در باد است چرا دیگر برایم ازتو خبر نمی آورند؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 16:41
sasan pool
sasan pool
برای اخرین بار خدا نگهدار/برو ولی خاطراتمو نگه دار/برو عزیز گریه نکن دلم میگیر ه/فقط بدون اینجا یکی برات میمیره/بعد از تو عشق دیگه برای من تموم/برو ولی بدون دیگه عمرم تموم/برو فقط فکر نکنی کسی ندارک/هیچ موقعه تنها نمیشم خدا رو دارم/به تو میگم یک کلمه/دوست دارم یک عالمه/برو حرف ات تو گوشم/برو یادت تو دلم/توی چشمام نگاه نکن/دست من و رها نکن/دیگه بسه گریه نکن{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}{-38-}{-38-}{-38-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 13:20
رضا
رضا
خوب یادم هست از بهشت که آمدم تنم از نور بود و پر و بالم از نسیم... اما زمین تیره بود و سخت. دامنم به سختی اش گرفت و دستم به تیرگی اش، و من هر روز ذره ذره سخت تر شدم، من سنگ شدم! دیگر نور از من نمی گذرد. حالا تنها یادگاری ام از بهشت، اشک است. نمی بارم چون میترسم بعد از آن، سنگ ریزه ببارم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 12:23
+2
رضا
رضا
با یورش سردی زمستان روی دوشم انداخته ای شال ابریشمی خاطراتت را لا اقل دستانت را هم بده برای گرمی این دستان تنها...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 11:56
+2
sasan pool
sasan pool
اگه فکر میکنی خیلی تنهایی... اگه فکر میکنی کسی دوست نداره... اگه فکر میکنی کسی یادت نیست... خیلی بیجا میکنی، پس ما اینجا هویجیم!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 11:27
+1
sasan pool
sasan pool
اگه فکر میکنی خیلی تنهایی... اگه فکر میکنی کسی دوست نداره... اگه فکر میکنی کسی یادت نیست... خیلی بیجا میکنی، پس ما اینجا هویجیم!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/27 - 11:20
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
با دوستام دم مدرسمون قرار گذاشتیم مامانم میگه دوستاتم میان؟ پ نه پ من خودم تنهایی میرم در و دیوار مدرسه رو نگاه میکنم میام پـَـــ نــه پـَـــ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 23:37
+3
مهسا
مهسا
اگر آن شب نگاهم نمی کردی اگر در آن شب تاریک بر این تنهاتر از تنهایی چشمک نمی زدی اگر در اولین حرفم باورم نمی کردی اگر نمی ماندی و می رفتی ***من دیگر این که هستم نبودم***
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:25
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به سراغ من اگر می آیید نرم و آهسته بیایید.... پـَـــ نــه پـَـــ با پتک و تبر و مته برقی بیایید ! مسابقه گذاشتن بر سر شکستن چینی نازک تنهایی من
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 20:19

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ