یافتن پست: #تنها

mahdi
mahdi
مردي تنها با يه عالم همسر{-7-}{-7-}{-1-}{-33-}{-37-}{-25-}{-12-}{-13-}{-8-}{-58-}{-52-}{-46-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/11 - 21:26
+3
vahid lahiji
vahid lahiji
کسی که بهشت را بر زمین نیافته است آن را در آسمان نیز نخواهد یافت خانه ی خدا نزدیک ماست و تنها اثاث آن ، عشق است... .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/11 - 00:19
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟ قلبشو پیش میده ، جونشو ماه به ماه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/10 - 15:39
+2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود عشــق ، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد بالاترین نــقطه ى زمین ، شــانه های پـدر بــود ... ... بدتـرین دشمنانم ، خواهر و برادر های خودم بودند تنــها دردم ، زانو های زخمـی ام بودند . تنـها چیزی که میشکست ، اسباب بـازی هایم بـود و معنای خداحافـظ ، تا فردا بود !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/10 - 14:51
+1
vahid lahiji
vahid lahiji
گفتمش : دل مي خري ؟ برسيد چنده؟ گفتمش : دل مال تو، تنها بخند ! خنده كرد و دل زدستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روي خاك افتاده بود جاي بايش روي دل جا مانده بود ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/10 - 14:27
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫دقت کردین ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم‬ {-7-}{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/10 - 12:52
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ