vahid lahiji
کسی که بهشت را بر زمین نیافته است آن را در آسمان نیز نخواهد یافت خانه ی خدا نزدیک ماست و تنها اثاث آن ، عشق است... .
Hossein Behzadi
خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها ؟ قلبشو پیش میده ، جونشو ماه به ماه
Hossein Behzadi
می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود عشــق ، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد بالاترین نــقطه ى زمین ، شــانه های پـدر بــود ... ... بدتـرین دشمنانم ، خواهر و برادر های خودم بودند تنــها دردم ، زانو های زخمـی ام بودند . تنـها چیزی که میشکست ، اسباب بـازی هایم بـود و معنای خداحافـظ ، تا فردا بود !!!
vahid lahiji
گفتمش : دل مي خري ؟ برسيد چنده؟ گفتمش : دل مال تو، تنها بخند ! خنده كرد و دل زدستانم ربود تا به خود باز آمدم او رفته بود دل ز دستش روي خاك افتاده بود جاي بايش روي دل جا مانده بود ...
میشه توضیح بدی یعنی چی؟؟
1390/10/12 - 16:10