یافتن پست: #حال

saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 17:50
+9
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 15:04
+7
saman
saman
در CARLO
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/22 - 14:46]
13 دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 14:46
+7
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 10:43
+6
saman
saman
@sasfh12 سلام تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 100 ساله بشی و در تمام مزاحل زندگیت موفق و سر بلند باشی حالا همگی به افتخارش {-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-21-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/22 - 10:06]
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 09:44
+4
binam
binam
در CARLO
هیف است ساعت دلتنگی
با همان عقربه ها هنوز در حال گردش باشد
وقتی که تو هستی
اما انگار که نیستی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 00:25
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
پسر به دختر : اعتمادتو به من ثابت کن همان لحظه دختر خود را عریان و لخت مادر زاد کرد دختر به پسر : حال تو اعتمادتو به من ثابت کن پسر تمام لباس هایش را تنش کرد یادمان باشد وقتی میگوییم تا آخرش هسیتم ، آخرش بستن کمربندمان نباشد ...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/22 - 00:03
+9
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
نوش دارویی و بعداز مرگ سهراب آمدیی سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا
عمر مارا مهلت امروزو فردای تو نیست من که یک امروز میهمان توام فردا چرا
نازنینا ما به نازتو جوانی داده ایم دیگراکنون با جوانان ناز کن با ما چرا
وه که با این عمرهای کوته بی اعتبار این همه غافل شدن از چون منی شیدا چرا
شور فرهادم به پرسش سر به زیر افکنده بود ای لب شیرین جواب تلخ سربالا چرا
ای شب حجران که یکدم در دوچشم من نخفت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 19:20
+6
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
دوستان دیگه بهتره که من از جمعتون برم!
@mohammadmahdi بابت همه ی کمکایی که بهم کردی ازت ممنونم {-27-}{-35-}
@moricarlo من همه ی پرسپولیسیارو دوست دارم{-35-}{-35-}
@farzad70 ممنون که ندیده و نشناخته ایگنورم کردی{-35-}{-35-}
@Opeth اگه شوخی کردم شرمنده{-35-}{-35-}
@Bahareh با این که چندروزه تحویل نمیگیری ولی من همیشه دوست دارم دوست خوبم{-49-}{-23-}{-35-}
@AsiyE از آشنایی باهات خیلییییییییییییی خوشحال شدم {-49-}{-23-}{-35-}
@marichi@ , @mahdis از این که دعوتمو پذیرفتید و به پاتوق اومدید ممنونم {-49-}{-49-}{-23-}{-23-}{-35-}{-35-}
.
.
.
همتونو دوست دارم
مواظب خودتون باشید
به خدا میسپارمتون...
{-31-}{-31-}
{-22-}
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1392/04/21 - 17:13]
30 دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 17:09
+8
-3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
هی
من که چیز زیادی از نمیخواستم
نه ...
نه ...
نه حتی ...
تنها دو گوشت را میخواستم...
تا تنهاییم را با کلماتم
با قسمت کنم!!!
حالا ببین...
نگاهش کن!!!
جای خالیت را که گرفته ، ...
در آغوشم می گیرد
صورتم را می بوسد...
موهایم را نوازش می کند...!
می ترسم
آن کسی که بازی را باخته
باشی
نه ...!!
:(
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/21 - 15:09]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/21 - 15:08
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ