یافتن پست: #حال

مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:45
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
نمی دانم
چرا
تا می گویم حالم خوب است
چشمانم
خیس می شوند …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:42
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بچه ها همه جواب بدين پليززززززززز تواين سايت كي كيوميخواد كبوترهاي عاشق روبشناسيم:دي
93 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:30
+23
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر:موجودی است که:
وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!!
وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!!
وقتی غمگین است آه میکشد
وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد
وقتی بدش می آید میگوید ویشششش .
وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

عجب انسان های جذابی هستن به خدا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:10
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/12 - 00:17]
31 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 17:48
+25
saman
saman
در CARLO
حال من دست خودم نيست / ديگه آروم نميگيرم

دلم از کسي گرفته / که ميخوام براش بميرم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 17:45
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو چنان خفقانی هستیم که الان بخاطر دیدن 2 تا بانوی هموطن بدون روسروی توی رسانه ملی از خوشحالی (و البته تعجب) بال در آوردیم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:44
+6
roya
roya
در CARLO
دختره متولد ۸۲ نوشته :

“از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم …”

اونوقت ما تا ۱۰سالگی برا هلیکوپتر بای بای میکردیم که چراغ بزنه واسمون !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 13:25
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعد مدت ها این شبکه سه یه همتی کرد یه سریال گذاشت که نه عاشقانه بود.نه سیاسی و نه از این طنزای خنک
که اینم متاسفانه سیاسی از اب در اومد
ولی در کل وقتی با ارپیچی این جمشید کاظمی رو ترکوندند کلی حال کردم
لایک=دم هر چی ایرانیه گرم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 13:00
+5
saman
saman
در CARLO
حتي اگه ديدن تو برام بشه غير محال ، مهم اينه دوست دارم ، فاصله ها رو بي خيال
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:32
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ