یافتن پست: #حال

saqar
saqar
در CARLO
عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد، فقط چراغ توشه! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه، از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه؛ ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست... یخچاله ما داریم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:37
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاسخ منطقی اکثر والدین ایرانی درمقابل اجازه گرفتن فرزندانشان برای انجام کاری
1) اگر قبلا کسی آن کار را انجام نداده باشد: آخه کی تاحالا همچین غلطی کرده که تو میخوای بکنی؟
2) اگر قبلا کسی آن کار را انجام داده باشد: حالا هرکی هر غلطی کرد تو هم باید بکنی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:22
+6
saqar
saqar
در CARLO
همیشه یه ایمیل نخونده تو اینباکسم میزارم، به هر حال آدم باید خودش به زندگیش هیجان بده دیگه....
روانیم خودتی، تازه عمه هم ندارم:))
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:08
+6
saman
saman
دل هیچکس نمیسوزد به حال غمناکم / مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:55
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
اون دخترایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی ..

اونایی که بهت زنگ میزنن قلبت گروپ گروپ میــــزنه ..

همونایی که وقتی کنارت نشستن قایمکی بهت اس میدن دوست دارم و
به آسمون نگا میکنن ..

اونایی که همش قربون صدقت میررررن ..

همونایی که وقتی از دور می بی[!] دست تکون میدن و قند تو دلت اب میشه

و یه لبخند میاد گوشه لبشون !

این دخترا اصلا تا به حـــــال به دنیا نیومدن ..

هیچ گونه ای از این آدما مشاهده نشده که منقرض هم بشه ..

البته عمه ی خدا بیامرز من اینجوری بود ..

به هرحال گفتم که در جریان باشید داداشیا ی گلم ..
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدرعروس:خودت بگوخلافت چیه؟

داماد:فقط آدامس زیادمیجوم.

چرا؟

بوی سیگار رو از بین میبره .

مگه سیگارمیكشی؟

آره بعد از عرق حال میده

مگه عرق میخوری؟

آره گیرایی تریاك رو زیاد میكنه.

مگه تریاك میكشی؟

آره،ازبیکاری ک بھتره .

مگه بیکاری؟

آره همش كه نمیشه دزدی كرد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:17
+6
roya
roya
در CARLO
عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟
در آوردن گوشی از حالت سایلنت !
نبردن گوشی به دستشویی و حمام !
از رمز درآوردن اینباکس گوشی !
… پاک کردن آثار جرم !
خواب راحت …
زندگی راحت …
آرامش همراه با گریه !
تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد ۶ ساعت !
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:15
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وطن یعنی هدف یعنی شهامت
وطن یعنی شرف یعنی شهادت
وطن یعنی گذشته حال فردا
تمام سهم یک ملت ز دنیا
وطن یعنی چه آباد و چه ویران
وطن یعنی همین جا یعنی ایران
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به هرحال چیزی از ارزشهای ایتالیا کم نشد اونا هم خون پاک آریایی تو رگاشونه البته این نکته رو هم باید مد نظر داشت که ایران، از امتیاز میزبانی توی ایتالیا برخوردار بود
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز یکی اس داد میتونیم با هم بیشتر آشنا شیم؟
گفتم شما؟ گفت حالا آشنا میشیم
من قدم ۱۷۳ و۶۹کیلو
گفتم مگه میخوام گوسفند بخرم؟
دیگه جواب نداد :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ