یافتن پست: #حال

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
نميدونم جريانش چيه تو فاميل هرکي دختر نداره ميگه اگه دختر داشتم ميدادمش به تو
حالا اگه داشتن نميذاشتن نگاشم بکُنيما
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 00:18
+11
مهسا
مهسا
چند وقت پیش حس کمبود محبت داشتم

رفتم ی کم بتادین تو دستم ریختم و اومدم جلو مامانم
سرفه کردم گفتم وای خون دارم خون بالا میارم !
مامانم زد تو سرم گفت از بسکه میری
تو اون اینترنت بی صاحاب
برو توالت فرشامو کثیف کردی ..
بابام که داشت اخبار نیگا می کرد
خواهر کوچیکم هم داشت از خوشحالی
بالا پایین می پرید و میگفت آخ جون اگه بمیری
اتاقت مال من می شه !
{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 23:53
+7
sasan pool
sasan pool
البرادعی خطاب به مرسی: گواهینامه رانندگی به تو دادیم، اما تو رانندگی بلد نبودی!
چه جمله با حالی گفته خدایش باید از این جملات استفاده کنیم چه در میدان سیاست و چه در میدان زندگی.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 21:33
+3
saqar
saqar
در CARLO
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 20:43
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
مدرسه: ۳ سیب داریم ، ۲ تای دیگر از علی میگیریم، حالا چنتا سیب داریم ؟

مشق شب: اگر یک هندوانه ۳ کیلویی را بین ۵ نفر تقسیم کنیم به هر یک چه مقدار میرسد؟

امتحان: علی ۱۲ موز دارد. قطار او ۷ دقیقه تاخیر دارد. وزن خورشید را حساب کنید!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 19:08
+7
مهسا
مهسا
مراقب بعضی "یک ها" باشیم.
گاهی با "یک" کلام قلبی آسوده و آرام می گردد.
گاهی با "یک" قطره لیوانی لبریز می شود.
گاهی با "یک" بی مهری دلی می شکند.
گاهی با "یک" کلمه يك انسان نابود می شود.
مراقب بعضی "یک ها" باشیم.
در حالی که ناچیزند،
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:56
+6
saman
saman
من نمیدونم مردم چطوری به حالت خلسه (خلصه) فرو میرن !!!!!
والا من هر دفعه میام تمرکز بگیرم یا مگس دور و اطراف میپلکه یا یکی میاد قلقلکم میده بعد غیب میشه !!!!
اصلا کار نشدنییه !!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:49
+7
saman
saman
بچه بودیم ، هرکی بهمون فحش میداد
کف دستمونو نشونش میدادیم
میگفتیم آینه آینه ! {-7-}
حالا اگه جرات داری به بچه های امروزی فحش بده
یه چیزی جوابتو میده که باید معنیشو از بابات بپرسی

به افتخار ساده بودنمون بزنید کف قشنگرو دهه هفتادیا

به افتخار گودزیلا های جامعه بزنید{-33-}{-33-}{-33-}
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/9 - 17:45]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:44
+6
sasan pool
sasan pool
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:39
+2
saman
saman
یکی از تفریحات دکتر شریعتی تو اون دنیا اینکه هر روز فیس بوکو چک میکنه ببینه جمله باحال چی گفته!!!{-20-}{-33-}{-33-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:32
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ