یافتن پست: #حال

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیاز جنسی یک هیجان کوتاه مدت است ...


نمیشود گفت خوب است یا بد !


مثال خنده که در عروسی و محافل زیباست ...


اما در محالس ختم و ترحیم بسیار زشت و مشمئز کننده !!!


♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:12
+2
مهسا
مهسا
گفت خیلی میترسم؛
گفتم چرا ؟
گفت چون از ته دل خوشحالم ...
این جور خوشحالی ترسناک است…
پرسیدم آخه چرا ؟
جواب داد: وقتی آدم این جور خوشحال باشد
سرنوشت آماده است چیزی را از آدم بگیرد!
{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:33
+5
saman
saman
لهی قربونت برم تو غصه منو نخور

منم که جور سر میکنم تو خیلی ساده دل ببر

تو فکر هیچی رو نکن ببین هنوزم سرپام

فقط واسه دلتنگیه اگر که اشکه تو چشام

پشتم ببین خمیده نیست فقط یه بغضه تو گلوم

تورو خدا پاشو برو نیا با گریه رو به روم

یه روز باید اینطور میشد یا خیلی زود یا خیلی دیر

یه لطفی کن یواشکی دیگه سراغمو نگیر

اره سراغمو نگیر نذار بدونی من کجام

پاشو برو بسه دیگه بذار بریزه گریه هام

فقط برو عزیز من نگاه به پشت سر نکن

از این به بعد بیاد من دقیقه هاتو سر نکن

برو / نمیخوام که دیگه تورو دل آزرده کنم

من که یه آرزو توهم نشد برآورده کنم

خودت تمومش کن برو دیگه حمایتم نکن

حالا اگه میتونی بری / نمون اذیتم نکن
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:28
+4
saman
saman
در CARLO
ببین این رنج و سختیها برای تو چه اسونه

دل سنگت ولی از عشق چرا چیزی نمیدونه؟

شراب خانگی دیگه به عشق تو شدست مرهم

برو پیمانه را خون کن که قلبم پر شدست از غم

حالا پیمانه پیمانه غم عشقت سرازیره

در این ثانیه ی اخر دلم پای تو میمیره

بی تو ای واپسین عشقم همه دنیا چه بی رنگ است

فراقت را تحمل نیست چرا اخر دلت سنگ است؟

شبی با تو سحر کردن می ارزد بر همه شبها

بیا ای که غم عشقت شده زیباترین غمها

بیا یک بوسه مهمان کن دل بی هم صدایم را

در این شبهای تنهایی ستاره شو هوایم را

بی تو من غرق تنهایی به لبخند تو اندیشم

به ان ثانیه که رفتی واسه همیشه از پیشم

حالا اغوش من بی تو چه سرد و از تو بیگانست

خداحافظ دگر بی تو تمام هستی افسانست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:14
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 01:04
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
میکنم تورو....تو هر خودم..من عاشق همین تو شدم.........چشمای خیستو رو من ببند.......من می کنم حالا برام ........
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 00:58
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
حالم خوب است ، اما دلتنگ آن روزهای شده ام که میتوانستم از ته دل بخندم ! {-60-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 23:21
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
17 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 21:13
+13
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میخوای کسی فراموشت نکنه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ازش پول قرض بگیر!!!!:))))
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به انگشتهات بگو

لبهای مرا ببوسند!

به انگشتهات بگو
راه بیفتند توی موهام

قدم زدن در این شب گرم

حالت را خوب می کند گل من!

گاهی نفس عمیق بکش
ونگذار تنم....از حسودی بمیرد!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 18:52
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ