parisa
به سلامتی کسی که هنوز دوستش داری ، ولی دیگه مال تو نیست ... اما با این حال نمی تونی از داخل پروفایلت ریمووش کنی ، چون دوست داری هر روز عکسشو ببینی و زیر لب بگی خیلی بی معرفتی ... اما هنوز دوستت دارم
















1392/04/7 - 12:42 ( لايک توسط 1 کاربر )
1392/04/7 - 15:36