یافتن پست: #حال

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردین آدم وقتی همه سوالای امتحانو بلده،
یه احساس دستپاچگی و هول شدن بهش دست میده ؟
اصن دستخط آدم از نستعلیق به میخی سومری تغییر حالت میده !
آدم دوست داره مثل قارچ خور از روی سوالا بپره
و سریع پاسخنامه رو ببره بکوبه تو صورت مراقب !
حالا هیبت نفر اول بلند شدن و برگه رو تحویل دادن بماند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:24
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
الان این می بینی؟امکان داره فردا یا در روزهای اتی دیگه ..........{-7-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 00:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
خوش به حالشان !!


خوش به حال اونی که …


وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :


قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 20:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردی از همسرش پرسید : عزیزم دوست داری امسال برای سالگرد ازدواجمان كجا بریم؟
زن : اااااممم ، یه جائی كه من تا حالا نرفتم ، چی میگی ؟
مرد : عالیه عزیزم ، نظرت راجع به آشپزخانه چیه؟ !!!!!

طبق آخرین اخبار شیر مرد مذكور كماكان در راهرو سكونت دارد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزی های من اینه که بازیکن فوتبال بشم
اونوقت دعوت بشم به تیم ملی
بعدش توی یه بازی حساس در حالی که بازی مساوی هست من مثل سوباسا ازارا(اوزارا-عزارا-اضارا-عظارا) توپ رو از وسط زمین شوت کنم به طرف دروازه بعد توپه بخوره توی شکم دروازه بان و دروازه بان همراه توپ بره به طرف دروازه و وقتی رسید به خط دروازه





((ادامه داستان در برنامه بعد))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه هاااااا قاطی کردم رفت داشتم دنبال فلشم می گشتم تا آهنگ بریزم توش دیدم نیس اومدم گوشیمو برداشتم صفحه شماره گیریو اوردم یهو یادم افتاد نمیتونم به فلشم زنگ بزنم
به نظرتون حالم بده ؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:09
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد ، فقط چراغ توشه ! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه ، از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه ؛ ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست … یخچاله ما داریم ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 18:44
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شکسپیر میگه :
لحظه ای که به شدت احساس تنهایی میکنی ...
مطمئـــن باش یکی دلتـنگــتـــــــه ... !!! ا
لان من همچین حسی دارم !
کی دلتنگمه ... ؟
خب بیاید بگید لامصبا ...
بزارین شفاف سازی شه
منم ازین حال و روز در بیام ... !!!
کصافطا!!!!!!!!!!!!!!!!
:))))
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 16:12
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
29 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 01:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مــا تو حمومون وان نداریم …

وگرنه تا حالا چند بار خـــود کشی میکردم !

خیلی کلاس داره لامصب
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/2 - 21:04
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ