binam
یکی از استراتژی های مامانم وقتی که گوشت خورشتاش کمه اینه که میگه:گوشت زیاد ریختما،ولی گوشتش مال بره بوده آب شده!!!
حالا اون به کنار جالب تر از اون بابامه که میگه:مهم خاصیتشه که رفته تو خورشت،عیبی نداره!!!
همینه 25 ساله دارن به خوبی و خوشی با هم زندگی میکنن!!!
خدایی الگوی مناسبی اند واسه زوج های جوان
حالا اون به کنار جالب تر از اون بابامه که میگه:مهم خاصیتشه که رفته تو خورشت،عیبی نداره!!!
همینه 25 ساله دارن به خوبی و خوشی با هم زندگی میکنن!!!
خدایی الگوی مناسبی اند واسه زوج های جوان










