یافتن پست: #حال

binam
binam
یکی از استراتژی های مامانم وقتی که گوشت خورشتاش کمه اینه که میگه:گوشت زیاد ریختما،ولی گوشتش مال بره بوده آب شده!!!
حالا اون به کنار جالب تر از اون بابامه که میگه:مهم خاصیتشه که رفته تو خورشت،عیبی نداره!!!
همینه 25 ساله دارن به خوبی و خوشی با هم زندگی میکنن!!!
خدایی الگوی مناسبی اند واسه زوج های جوان {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 21:54
+5
binam
binam
در CARLO
بعضی وقتا باید یقه ی احساست را بگیری .
با تموم قدرت سرش دا بزنی و بگی :
.
.
.
تو رو خدا بـسه
بسه دیگه تا حالا هرچی کشیدم از دست تو بود
آخرین ویرایش توسط onlyalone در [1392/03/8 - 19:55]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:54
+8
AmiR
AmiR
خیلی باحاله پیشنهاد میکنم گوش کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 19:34
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
بُری از ...از هر کسی که هست...این حالو روزته...وقتی دلت .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفت " خیلی میترسم " . گفتم " چرا " . گفت " چون از ته دل خوشحالم . این جور خوشحالی ترسناک است " . پرسیدم آخر چرا و او جواب داد " وقتی آدم این جور خوشحال باشد سرنوشت آماده است چیزی را از آدم بگیرد " .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 16:17
+3
AmiR
AmiR
فقط ی درخواست بود یه ن بوددر نهایت که گفتی
حالا چرا ایگور کردی
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 14:31
+2
roya
roya
در CARLO
ینم بیوگرافی من :

تو بیمارستان به دنیا اومدم

از بچگی بزرگ شدم

چند سال سن دارم

تو دوران کودکیم بچه بودم

با رفیقام دوست شدم

تو خونمون زندگی میکنم

بعضی شبا که میخوابم خواب میبینم

تا حالا نمردم و …
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:54
+9
roya
roya
در CARLO
از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره…

شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون.

اون موقع از دستش عاصی بودم. واقعاً اذیت میکرد.

یه شب با یه شماره دیگه اس داد برا همین نرفت تو بلک لیستم

نوشته بودکه اگه میخوای دیگه اس ندم بهت،یه چیزی بگو.

بدون معطلی جواب دادم و همون چیزی رو که میخواست

براش فرستادم چون واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم.

دیگه ا………س نداد

نمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد. دیگه سراغمو نگرفت

انگار نه انگار که من “هستم”

به هرحال اعتراف میکنم که خیلی دلم برای اس.ام.اس هاش تنگ شده.

اگه الان اینارو میخونی، ازت میخوام که یه شانس دیگه بهم بدی. قول میدم بچه ی خوبی بشم !

هم تو مسابقه ها شرکت کنم

هم آهنگپـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ ۱۶۸۶۵۰ریال، برنده ۱۰۰ تومن اعتبار هدیه

داخل شبکه شم ..!

ایرانسل دوسِت دارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:28
+3
roya
roya
در CARLO
پسـرا موجـوداتِ شــادی هستـن؛ چـــــــرا ؟؟

۱- اسم فامیلیشـون رو همیشه نگه میدارن

۲- مُکالماتِ تلفـنی شـون ۳۰ ثانیه بیشترنیست

۳- برای یه سفـر ۵ روزه یه شلوار جین کافیـه

۴- اگر جایی دعوت نشدن قهـر نمیکنن

۵- در طولِ زندگی نیازی به تغییـر مدل مو ندارن

۶- برای ۲۵ نفر در عرض ۲۵ دقیقه سوغاتی میخرن

۷- اگر به مهمونی برن و لباسـشون با دیگری یکی باشه

ضد حال براشون نمیشه بلکه با طرف دوست میشن
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:05
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
کسی که تو زیاد میگه بیخیال بیشتر از همه فکر و داره فقط دیگه حال و حوصله و صحبت نداره !!! .........................
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:16
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ