یافتن پست: #حال

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یه نصیحت میکنم حال کنید...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به هم نخندیم ، بیایید با هم به پسرا بخندیم =))))))) دخترا جیغ هورااااااااااااااااااا پسرا فحشم ندیدااااااااا
11 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 18:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامان و بابام نشسته بودن داشتن چایی میخوردن،به مامانم گفتم :

خوب حال میکنیدا پسر به این ماهی دارید

چند لحظه سکوت کردن و بهم خیره شدن

بابام یه آخی کشید و با افسوس به مامانم گفت : چاییتو بخور….
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:34
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
هیچ خوابی مثل خواب شب امتحان روی جزوه و کتاب نمیچسبه..لامصب انگار توی تشک پر خوابیدی..!
4 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:27
+4
binam
binam
داستانی در مورد امیر المومنین علیه السلام


در دیدگاه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 15:58
+2
roya
roya
در CARLO
منطق ایرانی :

دو حالت داره: یا حق با منه

یا تو نمی فهمی که حق با منه!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:40
+6
mahdi
mahdi
با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون / سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون …



ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ



من از بازی نور در وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم

من از حرف جدایی ها

مرگ آشنایی ها

من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم…



ღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღღ♥ღ



ای مسافر غریبه چرا قلبمو شکستی

رفتی و تنهام گذاشتی دل به ناباوری بستی

حالا من تنها نشستم با نوای بی نوایی

چه غریبم بی تو اینجا ای غریبه بی وفایی
آخرین ویرایش توسط topolo-mopol در [1392/03/7 - 12:55]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 12:44
+4
binam
binam
اعتراف میکنم کم آوردم
واسه خودم خوب نیست
اما اعتراف باحالیه واسه کسی که منتظره من کم بیارم
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 21:58
+6
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
یه چیز میگم امکان نداره دانشجو باشی و تایید نکنی :
صبح بخوابی
سر کلاس نری
دوستات بگن استاد نیومد
ای حال میده ، ای حال میده !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 16:05
+7
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
دوست عزیز اگر روزی دیدی دشمن داری ، بدان یک جا یک کرمی ریخته ای ، الزاما دلیل بر موفقیت شما نیست ! قربون اون اعتماد به نفست برم !!! مردم که دیوانه نیستن !
اگر هم روزی ترکت کردن ، حالا نه که حتما لیاقتت رو نداشتن !!! ۲% احتمال بده آدم غیر قابل تحملی بودی !!! هان ؟ نظرت چیه ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 15:59
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
! از همون اولش هم باهامون نمیکردی ؟ رو کردی نه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 15:29
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ