یافتن پست: #حال

saqar
saqar
در CARLO
ممنون: از شما تشكر مي‏كند. فقط بگوييد خواهش مي‏كنم. هيچ حرف اضافه‏اي نزنيد. خيلي ممنون مي‏تواند نشان دهنده يك خطر بالقوٌه باشد.

اصلاً هرچي: اين تركيب براي گفتن دهنت بوووووووووووقه يا رو ببرن استفاده مي‏شود.

نگران‏ش نباش عزيزم، خودم انجام مي‏دم: يك جمله بسيار خطرناك ديگر. به معني آن‏كه اين كار به دفعات متعدد به شما محول شده و حالا تصميم گرفته خودش دست به كار شود. اين حالت معمولاً منجر به حالتي خواهد شد كه شما بپرسيد چي شده؟.

سكوتي نچندان طولاني: به من حق بدين كه ترجمش نكنم!


{-52-}{-52-}{-52-}{-52-}{-52-}{-52-}{-52-}{-52-}{-52-}{-30-}{-28-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 16:20
+2
saqar
saqar
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 15:45
+8
saman
saman
ديگر دير است!


خيلی دير!


برای اينكه يادت بيافتد دوستم داری...


ديگر دير است!


برای اينكه بفهمی عاشقم بوده ای


ديگر دير است !


و دير يعنی حالا كه با خاطره هايت


... بيشتر از حضورت


خو گرفته ام...


دير يعنی حالا



كه آرامم بی تو


دير آمدی بانو ...!
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/5 - 15:40]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 15:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسرم بیا پای تخته به چند تا سوال جواب بده
+ : بفرمایید بپرسید خانم معلم
- : جانداران به چند گروه تقسیم میشن ؟
+ : چهار گروه خانم معلم
- : به نظرم اشتباه جواب دادی ولی حالا بشمار ببینم
+ : گیاهان ، حیوانات ، انسانها و بچه ها
- : بچه ها مگه انسان نیستن ؟
+ : حق با شماست خانم معلم پس میشن سه گروه
- : خیلی خوب دوباره بشمار
+ : گیاهان ، حیوانات و بچه ها
- : پس انسانها چی شدن ؟
+ : اونایی که قلباشون پر از عشق و محبت بود تو گروه بچه ها موندن بقیه هم رفتن به گروه حیوانات خانم معلم ...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 15:39
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
[!] نیومده ، سکه ارزون شد، دلار اومد پایین ، سرعت اینترنت خوب شد ، مردم یه ذره تفکرشون آروم شده
همینجوری ادامه پیدا کنه هفته ای دیگه میرم زن میگیرم! {-26-}
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/04/5 - 00:13]
13 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 00:13
+5
-1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ : ﺭﻓﺘﯽ ؟ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﺮﻭ ﻗﺎﻃﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﻧﺸﯽ !
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 00:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 21:34
+3
Burden
Burden
اینم ترانه و ترجمه آهنگ پروفایلم

البته باید برید دیدگاه ببینید!{-7-}

با صدای استاد Adele

{-50-}
آخرین ویرایش توسط Opeth در [1392/04/4 - 14:05]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 14:00
+5
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت ،

در حالیکه گویی ایستاده بودم !

چه غصه هایی که فقط به غم دلم حاصل شد،

در حالیکه قصه کودکانه اى بیش نبود !

دریافتم کسی هست که اگر بخواهد میشود و اگر نخواهد نمی شود !

به همین سادگی …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
روزانــه هزاران انســان به دنیــا می آینـــد ..

امــا نسل " انســانیت " در حال انقــراض است
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 11:31
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ