یافتن پست: #حال

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن
قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند
لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:18
+6
roya
roya
در CARLO
تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن

قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند

لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بدترین حالت ماجرا این است که طاقتمان تمام شود، و به روی خودمان نیاوریم و تا زمان مرگ ادامه دهیم"فرشته احمدی"
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:50
+7
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه صبحا کنار تو چشم وا نمیکنم ... دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم
کسی رم نمیخوام که بهم توجهی کنه ... همه که مثل تو منو اشبا نمیکنن
همه که مثل تو با من خوب تا نمیکنن ... منو از ته دل از اون بوسا نمیکنن
یا اون روزا که میبرم از هرکسو ناکسی ... خودشونو توی دلم انقدر زود جا نمیکنن
دیگه شبا نمیام پشت خطی ... خوشحالم که کنار اون خوشبختی
خوشحالم که یه حساب سوا روش کردی ... و به خاطر اون منو فراموش کردی....:(:)
"یه چیزی بگو - آرمین&تتلو:x"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هوس کوکتل شاه میگو با سس خرچنگو خاویار فراوان و کنیاک هنسی کردم…منتهی تاحالا نخوردم…
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
از یه جایی به بعد . . . مرض چک کردن موبایلت خوب میشه
حتی یه وقتایی یادت می ره گوشی داری ,

از یه جایی به بعد . . . دیگه دوس نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بدی حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه ..

از یه جایی به بعد . . .وقتی کسی بهت می گه دوست دارم
لبخند میزنی و ازش فاصله میگیری ..

از یه جایی به بعد . . . فقط یه حس داری حس بی تفاوتی نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی و نه از دوست نداشتن ها ناراحت .

از یه جایی به بعد . . . توی هیجان انگیز ترین لحظه ها هم
فقط نگاه می کنی ...

از یه جایی به بعد . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:28
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
سلام بچه ها دلم برا همتون تنگ شده بود خیلی خوشحالم{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
7 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 14:59
+9
roya
roya
در CARLO
امان از حرف مردم
● آداب کادو دادن
اگر اصلا کادو ندهید، خیلی خسیس هستید.
اگر کادوی ارزان بدهید، خسیس هستید.
اگر کادوی کوچک بدهید، باز هم خسیس هستید.
اگر کادوی با مارک ایرانی بدهید، بی تعارف خسیس هستید.
اگر کادوی گران بدهید، اهل پز دادن هستید.
اگر کادوی بزرگ بدهید، اهل پز دادن هستید.
اگر کادوی مارک دار بدهید، اهل پز دادن هستید.
اگر اصلا کادو بدهید... حالا من این کادو رو چیکارش کنم؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 21:37
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با یه دخدر شیرازی چت میکردم فارسی تایپ میکرد، گفتم چه عجب این باز فینگلیش تایپ نمیکنی؟! گفت فونت کیبورد رو فارسیه، حال ندارم عوضش کنم !!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 21:10
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این روزها حالم زیاد خوب نیست ...


قهوه ام غلیظ تر / بغضم طولانی تر / و هق هقم عمیق تر شده ...


اما در ظاهر میخندم تا حال دیگران خراب نشود !!!



♦♦♦ افشین احسن 91/01/05 ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ