یافتن پست: #حال

payam65
payam65
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد

در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:17
+3
امید
امید
یه روز یه ترک ه...
اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.. ؛
خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛
یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد، جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو، برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت آزاد زندگی کنیم.

یه روز یه رشتیه...
اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛
برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلقه تلاش کرد، برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه؛
اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد.

یه روز یه لره...
اسمش کریم خان زند بود، موسس سلسله زندیه؛
ساده زیست، نیک سیرت و عدالت پرور بود و تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد.

یه روز یه قزوینه...
به نام علامه دهخدا ؛
از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بفرد بوده و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاد.

یه روز ما همه با هم بودیم...، ترک و رشتی و لر و اصفهانی و...
تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند... ؛

حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم!!! و اینجوری شادیم !!!!
این از فرهنگ ایرونی به دوره
آخرین ویرایش توسط admin5 در [1391/01/18 - 12:48]
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:47
+2
نیوشا
نیوشا
الان تازه می فهمیم اصحاب کهف چه حالی داشتن وقتی بیدار شدن دیدن پولشون دیگه ارزش نداره!!!! فقط فرقش اینه که اونا سیصد سال خوابشون برد ولی ما هر روز صبح این حس بهمون دست میده!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:45
+12
-1
نیوشا
نیوشا
تا حالا به این فکر کردی ؟ که بعضی وقتها بی فکری از هزار مدل فکر خیال راحتره و نتیجه بخش هم هست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 02:37
+7
-1
arman
arman
طرف با اسم مهسا جووون اومده، میگه : من مشکل کامپیوتری دارم میشه کمکم کنید ؟ سی چهل نفر راهنماییش کردن کلی هم لایک گرفت ! مشکلش که حل شد گفت : بچه ها … دمتون گرم ! اسمِ من عباسه ، نوکرم که مشکلمو حل کردین اول با اسم خودم اومدم ، هیشکی جوابمو نداد


حالا بگو چرا ؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 00:12
+3
mahdi
mahdi
نميدونم به گريه هام بخندم يا گريه كنم به خنده هام!بازم امشب حال و هواي اونو دارم...!ولي منم و خودم و اتاق خاليم...!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 23:32
+3
reza
reza
۷ ﺑﺎﺭ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ بگو “ﭼﺴﺐ , ﭼﯿﭙﺲ , ﺳﺲ؟” حالا سوتي هايي كه دادي رو بفرست حال كنيم !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 23:04
+6
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
منطق ایرانی :
دو حالت داره: یا حق با منه ، یا تو نمی فهمی که حق با منه!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 21:12
+8
HADI
HADI
تفاوت دخترا با پسرا
تلفن زنگ می خورد :


گفتگوی دو دختر پای تلفن:
سلام عشقم، قربونت برم. چطوری عسل؟ فدات شم... می بینمت خوشگلم... بوس بوس



گفتگوی دو پسر پای تلفن:
بنال... بوزینه مگه نگفتی ساعت چهار میای؟ د گمشو راه بیفت دیگه کره خر



بعد از قطع کردن تلفن :


دخترها:
واه واه واه !!! دختره ایکبیریه بی فرهنگ چه خودشم میگیره اه اه اه انگار از دماغ فیل افتاده حالمو بهم زد


پسرها:
بابا عجب بچه باحالیه این حمید خیلی حال میکنم باهاش خیلی با مرامه!!!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 18:30
+8
HADI
HADI
تا حالا اوسكل از نزديك ديدي؟

اين خود اوسكله،

اين همون پرنده ايه كه دونه جمع ميكنه مخفيشون ميكنه بعد يادش ميره كجا گذاشتتشون!!!!{-18-}{-18-}{-33-}{-33-}
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 18:24
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ