یافتن پست: #حال

علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
جانم به قربانت

نگران نباش

هر وقت آمدی

نميگويم ولی حالا چرا؟...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:48
+4
سحر
سحر
"اینا خود درگیری دارند خودشون خودشونو میگیرند خودشون ریش گرو میزارند خودشونو آزاد میکنند"

دیالوگ زنده یاد خسرو شکیبایی در فیلم دل شکسته.
روحش شاد . . .
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:42
+10
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
حالا که منو نمیخوای برو به سلامتـــ
دیگه کاری باهات ندارمـــ
فقطاگه دیدی هوا بارونیهـــه بدون اشکای منه که داره میریزهــ
راستی چتر برداشتیـــ ؟؟؟
لباس گرمــــ چطور ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:38
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
احساسات خطرناکی روحم رو احاطه می کنن

و این به این معنیه که من تنهام

به تو نیاز دارم هرجا که باشی

الان بهت نیاز دارم تا منو با خودت به اون دور دورا ببری

میخوام بدوم، درست مثل صدا

من جایی بودم، و اطمینان دارم که تو اون دورو برا بودی

و حالا معنی زندگی رو بهم دادی
با تو احساس می کنم زنده ام
آخرین ویرایش توسط sin_sin در [1391/01/15 - 16:35]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:34
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
آدم است دیگر
احمق است
گاهی دلش تنگ می شود
حتی برای اینکه نیمه شب یواشکی
شماره ات را بگیرد و بشنود:
مشترک مورد نظر شما در حال مکالمه با مشترك مورد نظر خودش است!!
آدم است دیگر
احمق است
دلش تنگ می شود...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:15
+1
arman
arman
اگه یه بار دیگه بهم تلنگر بزنی
تلنگر بارونت می کنم {-18-}{-48-}@j-a-v-a-n
16 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:04
+4
sepideh
sepideh
قويترين آدم جهان *دختر ايرانيه*...!!که با وجود تجاوز فردي و گروهي و اسيد پاشي و گشت ارشاد...!!و مزاحمهاى خيابوني و...!!زور گيري و...!!قتل و هزار خطر ديگه...!!... هنوزم تو اين مملکت درس ميخونه...!!ورزش ميکنه...!!رانندگى ميکنه...!!کار ميکنه...!!عاشق ميشه...!!اعتماد ميکنه...!!مادر ميشه...!!و به بچش ياد ميده...!!* آدم* باشه...!
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 15:47
+4
-1
saeed
saeed
تا حالا به این فکر کردین ؟
چرا سیصد تومن ، سی تا صد تومنی نمیشه
ولی هشتصد تومن ، هشت تا صد تومنی میشه !؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 14:45
+2
سحر
سحر
عاشق اين ديالوگ و بازي مهران مديري هستم

چه دفاعی از خودم بکنم جناب قاضی؟!
من بی دفاعم، من شریف تربیت شدم، من شریف بزرگ شدم
نه کسی منو می شناخت، نه کسی بنده رو می دید
نه ثروتمند بودم و نه هیچ چیز دیگر
همه سهم بنده از زندگی کار کردن در زیر زمین اداره بایگانی بود لای پرونده ها
من ساده بودم من همه چیز رو باور می کردم
من با هیچ کس مخالفت نمی کردم، سرم به کار خودم بود و شریف بودم
من نمی خواستم به بانک برم، من نمی تونستم طبابت کنم، من نمی تونستم سرهنگ باشم، من نمی خواستم شعر بگم، من مقاومت کردم تا حد توانم، اما من توانم کم بود.
بنده ضعیف بودم، برای خودم ضعیف بودم و برای دیگران
و من به همه احترام می گذاشتم، من به همه احترام می گذاشتم،
و من شروع کردم به بازی کردن
و من شروع کردم به سرگرم شدن
و بعضی وقت ها یادم رفت که کجام
و همه این هایی که می گند مال من نیست، حق من نیست
" و من اشتباهی ام"
من از اولش هم اشتباهی بودم
بله من یادم رفت که این ها مال من نیست و من اشتباهی ام،
تقصیر من بود
تقصیر دیگران هم بود
اما خدایا تو شاهدی که من هیچ چیزی رو برای خودم برنداشتم
من هیچ چیز رو توی جیبم نذاشتم
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 13:11
+7
peyman
peyman
من از درس تنظیم خانواده افتادم . اونم فقط به این خاطر که در جواب سوال احمقانه استادم که بهم گفت مگه این کلاس جای خوابه ؟ خیلی صمیمی و خرم گفتم : بیخیال استاد . کی تا حالا 8 صبح خانوادش تنظیم شده !!!!!! کلاس رفت رو هوا استادم منو انداخت بیرون تا کم نیاورده باشه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 12:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ