یافتن پست: #حال

sepideh
sepideh
روی سیــــــــــــــــــــــم ِ خاردار

باله می رقصم

بگذار زخمی شود

پاهایم

من بهانه ای میخواهم

برای نرفتن

حالا که تو راهم را سد نمیکنی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:49
+4
امید
امید
شعر "عشق یعنی..." یکی از زیبا ترین شعر هایی است که تا به حال شنیده ام
چون یه کم زیاده تیکه تیکه میزارم امید وارم خوشتون بیاد
تو كه می پرسی نشان عشق چیست عشق چیزی جز ظهور مهر نیست:
عشق یعنی مستی و دیوانگی
عشق یعنی با جهان بیگانگی
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر
عشقیعنی سجده ها با چشم تر
عشق یعنی سر به دار آویختن
عشق یعنی اشك حسرت ریختن
عشقیعنی در جهان رسوا شدن
عشق یعنی مست و بی پروا شدن
عشق یعنی سوختن یا ساختن
عشقیعنی زندگی را باختن
عشق یعنی رازقی ، یعنی نسیم
عشق یعنی مست گشتن از شمیم
عشقیعنی آفتاب بی غروب
عشق یعنی آسمان ، یعنی فروغ
عشق یعنی آرزو ، یعنی امید
عشق یعنیروشنی ، یعنی سپید
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:42
+4
milad
milad
گذشته ای که حالمان راگرفته است،
آینده ای که حالی برای رسیدنش نداریم و‎ ‎حالی که حالمان رابهم میزند..
زندگی شیرینی است!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:39
+4
مهسا
مهسا
شش ماه به دوستت مهربونی میکنی ، خوبی باهاش ، هر کاری میگه میکنی که بفهمونی دوستش داری … دو روز که اعصاب نداری ، میگه: حالا شناختمت ! خاک تو سر من...{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:33
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ماه محرم مداح اومده بود تو محله داشت سوسن خانم رو اجرا مي كرد :

حرم طلا ! امام حسين ! ميميرم برات ! مي خوام بيام دم حرمتون ! دست بزنم به ضريحتون !

شدم عاشق شمشيرتون ! مي خوام بيام در رکابتون !

حالا مي خوام بيام جنگ بکنم نگو نه نگو نميشه !

اين قلب من عاشقته عاشق ترم ميشه !

حالا جنگ ! خون ! کو اعظم ؟ بابا اسمش يزيده نه اعظم !

حالا يزيده ، وزيده ، خزيده ، پزيده !

هر چي باشه يزيد باشه !

يزيد خره يه دونه باشه !

کفشاي سياه پاشه !

ملت نمي دونستن بايد سينه بزنن يا قر بدن ؟!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:27
+5
-1
sepideh
sepideh
مشکل عید دیدنی اینه که رفت و برگشته... اگر حذفی بود خیلی بیشتر حال میداد=))
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:21
+6
نیوشا
نیوشا
تقریبا همه رو متقاعد کردم
که دیگه دوستش ندارم
حالا وقتشه که خودم رو متقاعد کنم !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:12
+8
sepideh
sepideh
ایرانسل !
نوکرتم !
داداش !
به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!
به جون مامانم adsl دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.
شارژ جایزه بخوره تو سر عمت 100000تومان شارژ کنم 100تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!
اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!
نکن برادر من !
‌نکن پدر من !
نکن بي ........!
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟
ننم گرفته؟؟؟؟کی گرفته؟؟
چی میخوای از جوووون ِ من اخه ؟
دس از سرم وردااااااااااااااااااااااااار :|
بی انصاف خط من که همراه اوله !!‬
9 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:08
+8
fowkes
fowkes
یکی از دوستان یه دیالوگ از خسرو شکیبایی تو فیلم دلشکسته گذاشته بود که یهو کلی خاطره رو از بازیگری که من از همه دوست تر میدارمش زنده کرد
و این دیالوگ خانه سبز که هر بار که میخونمش.....

چه معنی داره تو این دنیا کسی با کسی قهر باشه
چه معنی داره تو این دنیا کسی تنها ...باشه
چه معنی داره تو این دنیا آدم ها یک روز بیان و یک روز برن
چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها اینقدر تنگ باشه
اصلا چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها از سنگ باشه
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:02
+12
sepideh
sepideh
بابای دوستم عصر بهش گفت پدر سگه کره خر !
دچار بحران شخصیتی شده!!
آخه چطور همچین چیزی ممکنه؟
چه جوری جمعش کنیم حالا ؟؟


=))=))=))
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:00
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ