یافتن پست: #حال

مهسا
مهسا
يه چيزي که هيچ وقت فکرشو نمي‌کردم به اين زودي بهش برسم اين بود که تو اين سن بشينمُ گاهي ناخودآگاه نفس‌هاي عميق از ته دل بکشم... واسه کشيدنشون حالا زود بود ...!!!! خـــــيــــلي زود.....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 19:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حالا که بی تو اسیرم به این زندان بندگی

حالا که آدمم اما

با حکم بردگی......

حالا که طعنه می زند به دماغم شبانه روز

این بوی گند زمین

بوی هرزگی

شرمنده ام از تو اما هنوز هم

محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی

محکوم به این مرگ شده ام تا بعد ِ زندگی.....!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرگزنگران اینکه قلب دختری را شکسته ای نباش ، در بدترین حالت فقط کمی رگ به رگ شده است و یک روز بعد مثل ساعت کار میکند.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:07
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه حالی می کنه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 15:59
+3
fowkes
fowkes
آهــــــــــــــــــــــــــــــای لایک زن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تمام چیزایی رو که لایک میکنین دوست دارین؟؟؟
اصلا چند درصدشو میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو ننوشتم که لایک کنین
جواب میخوام
جـــــــــــــــــواب
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/8 - 01:17]
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:17
+5
-5
مهسا
مهسا
اینقد بدم میاد نشستم پشت کامپیوتر تنهایی حالشو میبرم .... یهو یکی میاد تو میشینه کنارم ....باید براش از اول تا آخر پیدایش کامپیوتر رو براش توضیح بدی .... تازه تو هر سایتی هستی باید عکساشو ببینه ... عه ! اون چی بود !؟ این چیه !؟ بزن ببینیم چیه ! لاغری در ده دقیقه !؟ اینجا چی نوشته !؟ اونجا چی نوشته !؟ یعنی آدم میخواد مانیتور رو از پهنا بکنه تو حلقش{-34-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 22:42
+6
محمد
محمد
پسره میگه: من عاشقتم میخوام باهات ازدواج کنم
دختر: خونه داری؟
نه ...
دختر حرفشو قطع میکنه
بی ام و داری؟
... ... نه ...
چقدر حقوق می گیری؟
حقوق ندارم آخه من...
دختر بازم حرفشو قطع کردو گفت:برو گمشو تو چی فکر کردی که به من پیشنهاد دادی و رفت
.
.
.
.
.
.............تا اینجا چقدر دلتون براپسره سوخت؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
پسر پیش خودش فکر کردو گفت: من وقتی چندتا ویلا دارم خونه واسه چی؟
یه پورشه دارم بایه بنز دارم بی ام و چرا آخه دوست ندارم
چجوری حقوق بگیرم وقتی شرکته خودمه

...حالا دلتون برا دختره بسوزه!!!!!!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 21:12
+7
ali rad
ali rad
اَییییییییییییییی خداااااااااااا چی میشد ، یعنی چی میشد من توی خیابون یکی‌ از معلمای قدیمیم رو در حال خنده ببینم ؟!؟! برم پیشش بگم : چیز خنده داری هست بگو ما هم بخندیم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 20:15
+1
reza
reza
پلیس جلو یه ماشین رو می گیره و میگه: چون از صبح اولین كسی هستی كه كمربند
ایمنی بستی برنده 60 هزار تومن پول شدی. حالا می خوای باهاش چیكار كنی؟
مرد میگه: میرم گواهینامه می گیرم.
زنش سریع میگه: جناب سروان، به حرفاش گوش ندین، این وقتی اكس می زنه پرت و پلا
میگه.
بچّشون از اون پشت میگه: بابا نگفتم با ماشین دزدی قاچاق نكنیم؟
یه صدا از صندوق عقب میاد: از مرز رد شدیم یا نه؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 19:10
+2
Danial
Danial
به سلامتي خودم كه كسي مطالبمو لايك نميكنه چون پسرم!!!
به سلامتي خودم كه كسي مطالبمو شير نميكنه چون پسرم!!!
به سلامتي خودم كه كسي منو ادد نميكنه چون پسرم!!!
به سلامتي خودم كه حتي حتي حتي دوستاي نزديكم منو لايك نميكنن چون پسرم!!!
به سلامتي خودم كه تا حالا زير هيچ كدوم از عكسام ننوشته سو نايس چون پسرم!!!
:))
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 17:02
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ