یافتن پست: #حال

payam65
payam65
و حال رفته ای...بغض بدی در گلویم داره آتیشم میزنه...عاقبت ما آنچه خواهان بودیم میشد...میدانم باکسی رفتی و من فقط باید تنها باشم...آری میگویی من در قلب توام اما حالا قلب تو جای دو نفر را دارد؟

گلوم را بغض و گریه حسابی خسته کرده.

آری آغوش من را حس نکردی و رفتی و حتی خواهانه آغوش من بودی و گفتی به دلت مونده یکبار یک روز یکجایی در آغوش من باشی...

ستاره ها امدند بر بامه خانه ام زیر بغل هایم را میگیرند و شبه دستی میشوند و همش اشک هایم را پاک میکنند...آخه عزیزه من پیش خودت نگفتی که من بمیرم؟؟؟

بقدری خفه هستم در گلویم که دارم به عکست مینگرم و اشک را بی صدا بر صورتم میکشم...هوای دلم را بد سوزاندی مهربانم.

حالا تیغ برمیدارم و شروع میکنم:

1.اولی، فقط برای اینکه یادم نره یک روزی عاشقت بودم عزیزم..یک لحظه عکستو بغل میکنم و بارون و حس میکنم از پنجره و حال اشکامو پاک میکنم از دفترم

2.دومی، فقط برای اینکه خیلی دلتنگتم و دوست داشتم بودی تا برات ترانه بخونم

3.سومی، فقط برای اینکه بتونم غصه هامو برایت بخوانم و از شانه های ظریفت آن خسته گی ها را بردارم.

4.چهارم،فقط برای اینکه خیلی دوستت دارم و خو
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 20:07
+1
محمد
محمد
بچه ها در حال دیدم فیلم ایرانی


بابا جون؟»

«جونم بابا جون؟»

«اين خانمه چرا با مانتو خوابيده؟ تازه روسریشم بر نداشته!؟»

«خب... خب... خب حتما اينجوري راحتتره دخترم.»

«يعني با لباس راحتي سختشه؟»

«آره ديگه، بعضيها با لباس راحتي سختشونه!»

«پس چرا اسمشو گذاشتن لباس راحتي؟»

«.......هيس بابايي، دارم فيلم ميبينم.»

« باباجون، كم آوردي؟!»
دیدگاه  •   •   •  1391/01/10 - 14:38
+19
maryam
maryam
غمگینم ... همانندِ قماربازی که ... در حال نگریستن به ورقهایی است ... ... که با رو کردن هیچ یک از آنها... امیدی به بازگشت زندگی از دست رفته اش ندارد...!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 22:38
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ترجیح میدهم در بیا تو یونی باشم و به درس خواندن فکر کنم

تا اینکه در حال درس خواندن باشم و به بیا تو یونی فکر کنم !
(یکی از فامیل های دور دکتر شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:44
+17
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تا حالا دقت کردین تو هر چیز که بیش از حد دقت کنید گند می زنید !
{-18-}{-12-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:34
+17
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
اگه مثل من تنهایید..
اگه مثل من بیکارید ..
اگه مثل من مرض دارید ..
یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!{-2-}
9 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:27
+16
fowkes
fowkes
این بغلو دقت کردین نوشته(یک کاربر به شما تلنگر زده شما هم به او تلنگر بزنید)
انگار دعواس(شما هم او را با لقد بزنید)
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 19:17
+7
-4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هر كه آيد گويد:
گريه كن، تسكين است
گريه آرام دل غمگين است

چند سالي است كه من مي گريم
در پي تسكينم

ولي اي كاش كسي مي دانست
چند دريا
بين ما فاصله است
من و آرام دل غمگينم
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:17
+5
پسرک شیطون
پسرک شیطون
يه روز دو تا آفريقاييه با يه ایرانی يه چراغ جادو پيدا ميکنن، يکه از اينا چراغه رو پاک ميکنه، يهو غوله چراغ ميزنه بيرون و بهشون ميگه هر کدومتون يه آرزو بکنيد آفريقاييه اولي فکر ميکنه ميگه منو سفيد کن، از اونطرف ایرانیه ميزنه زيره خنده، ازش ميپرسن چرا ميخندي، ميگه همينجوري آفريقاييه دومي هم ميگه منو سفيد کن، بازم ایرانیه ميزنه زيره خنده، ازش ميپرسن چرا ميخندي، ميگه همينجوري بعد که نوبت ایرانیه ميرسه، يه نيگاه به آفريقاييهاي خوشحال مي کنه، و ميگه هر دوتاشونو سياه کن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 16:56
+4
m_69
m_69
حاضري با نفر قبليت بري گردش؟
1:اصلا فكرشو نكن
2:آره خيلي
3:نه مگه ديوونم
4:عاشقشم
5:آرزومه
6:اصلا فكرشو نكن
7:محاله
8:اگه نارحت نميشه نه
9:آدم از اين بهتر نبود
10:من پايم
آخرین ویرایش توسط m_69 در [1391/01/9 - 15:50]
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 15:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ