یافتن پست: #حال

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرت چیه در مورد اینکه دختر به پسر پیشنهاد دوستی بده؟؟؟
1-اییییشششش بدم میاد
2-دختره خله
3-مگه میشه!
4-وای چه باحال میشه
5-دوست دارم خودم دوست پسرمو انتخاب کنم
6-اینجوری دختر خودشو بی ارزش میکنه
7-مردای ایرونی درکشو ندارن
8-غیر ممکنه من اینکارو کنم
9-خاک تو سر اون دختره که به پسره پیشنهاد بده
10-خیلی دوست دارم ولی اگر به پسر دلخواهم پیشنهاد بدم بی ارزش میشم
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1391/01/13 - 15:06]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 19:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر حقیرند مردمانی که نه جرات دوست داشتن دارند ، نه اراده ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن ، با این حال مدام ادعای عشق میکنند !!!
(دکتر علی شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 19:45
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
اگر دروغ رنگ داشت
هر روز شاید
ده ها رنگین کمان در دهان ما نطفه می بست
و بی رنگی کمیاب ترین چیزها بود
اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت
عاشقان سکوت شب را ویران می کردند
اگر به راستی خواستن توانستن بود
محال نبود وصال!
و عاشقان که همیشه خواهانند
همیشه می توانستند تنها نباشند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:03
+9
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
اینقدر که از " جدایی" نادر از سیمین خوشحال شدیم،از "عروسیشون" خوشحال نشدیم
دکتر علی شریعتی{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 13:15
+6
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
چنان دل كندم از دنيا كه شكلم شكل تنهائيست

ببين مرگ مرا در خويش كه مرگ من تماشائيست



مرا در اوج مي خواهي تماشا كن تماشا

دروغ اين بودم از ديروز مرا امروز حاشا كن



در اين دنيا كه حتي ابر نمي گريد به حال من

همه از من گريزانند تو هم بگذر از اين تنها



گره افتاد در كارم به خودكرده گرفتارم

به جز در خود فرو رفتن چه راهي پيش رو دارم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 01:01
+7
فرزاد
فرزاد
ضد دین کیست؟
نظر دهید.
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:50
+2
payam65
payam65
مادرم می گفت که عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب اما حالا هزار شب است که پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکردم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:35
+2
reza
reza
نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم

پرسید : به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو... گفتم به خاطر هیچ کس پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ چیز زندست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:03
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
آنتونی رابینز: لزومی ندارد که افراد به درستی مانند هم باشند تا با هم صمیمی شوند، بلکه باید به تفاوت دیدگاههای یکدیگر توجه و در عین حال به هم احترام بگذارند.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 22:56
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
جدیدا رفاقتا دو حالت بیشتر نداره
یا تو آویزون رفیقتی ،
یا رفیقت آویزون تو!!
هیهات از این دنیا هیهات{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 22:48
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ