محمد
بچه که بودیم هی بهمون میگفتن مهربون باش ، همه رو دووووس داشته باااش ، حالا بزرگ شدیم میگن چرا مهربونی ؟ خاک تو سر هالوت کنن ! بدبخت زرنگ باااش ! گرفتن اینا ما رو ؟
ali rad
حالم من بد نیست غم کم می خورم کم که نه! هر روز کم کم می خورم
ebrahim
نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشه
جهت رفاه حال مردم ، سال ۹۱ عید دیدنی به صورت حذفی برگذار میشود !
سلام حال شما خسته نباشید
1391/01/5 - 14:03این آدرس سایت منه ( www.hodhodsms.org هد هد خوش خبر ) سری بزن اگه تمایل داشتین تا سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاهی تقدیم شما کنم
جهت آشنایی بیشتر و تست به سایت www.hodhodsms.net و با نام کاربری Hassan و پسورد 123456789 مراجعه کنید
جهت هر گونه سوال با این شماره تماس بگیرید 09394898920 نکوفر