یافتن پست: #حال

mohsen
mohsen
سلام. من mohsen هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 17:36
محمد
محمد
بچه که بودیم هی بهمون میگفتن مهربون باش ، همه رو دووووس داشته باااش ، حالا بزرگ شدیم میگن چرا مهربونی ؟ خاک تو سر هالوت کنن ! بدبخت زرنگ باااش ! گرفتن اینا ما رو ؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 17:32
+5
Danial
Danial
زنگ زدم به دوست دختر که فردا با هم بریم خرید ، یه دفعه یادم اومد که :
عٍه . من که دوست دختر ندارم .
هیچی دیگه . زنگ زدم کنسلش کردم !!!{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 16:50
+2
محمد
محمد
اولی : تمرین ها رو نوشتی ؟
دومی : مگه تمرین داشیتم ؟
اولی : آره ! ولی من که انجامش ندادم آخه داشتم واسه امتحان میخوندم !
دومی ( در حال سکته ) : مگه امتحان داریم ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 15:04
+7
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
دعوت از هواداران برای حضور گسترده در دیدار پرسپولیس برابر الشباب


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در بیانیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است؛ سرخپوشان پایتخت که در اولین دیدار از سری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا توانستند یک امتیاز حساس و با ارزش را در ریاض برابر تیم مدعی الهلال کسب کنند، فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم الشباب امارات هستند.

بر همین اساس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از هواداران همیشه در صحنه خود خواست بار دیگر با حمایت های پر شور خود در ورزشگاه آزادی حضور یافته و پرسپولیس را در بازی خانگی خود مورد تشویق قرار دهند.

گفتنی است؛ سرخپوشان پایتخت برای حداکثر امتیاز خانگی به مصاف نماینده امارات می روند و این در حالی است که باید روز شانزدهم فروردین ماه نیز در قطر برابر الغرافه به میدان بروند.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 14:14
+6
-3
Muhammad Mehdi Mohsseni
Muhammad Mehdi Mohsseni
سلام. من Muhammad Mehdi Mohsseni هستم، از اعضای جدید ... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 13:37
+2
سحر
سحر
وقتی بچه هستیم میگن بچه است،#نمیفهمه ... وقتی نوجوان هستیم میگن نوجوانه، ... وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، ... وقتی بزرگ میشیم میگن داره پیر میشه، ... وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست، ... فقط وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن “عجب انسان ای بود” ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 01:51
+7
ali rad
ali rad
حالم من بد نیست غم کم می خورم کم که نه! هر روز کم کم می خورم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 23:21
+2
ebrahim
ebrahim
تنهـا خـوبـي كـه امـروز داشـت دادنِ 100 تـومـن بـه خـواهـرزاده هـا و بـرادرزادم بـود و گـرفتـن يـه بيـــــــلـاخ از خـانـواده بـود :| !
چـــرا بــزرگ شـديــم ، دلـم عيـــدي مـيخــواد هنـــــــــوز خــُـــ :(
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 20:42
+4
ebrahim
ebrahim
نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشه

جهت رفاه حال مردم ، سال ۹۱ عید دیدنی به صورت حذفی برگذار میشود !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 20:38
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ