یافتن پست: #حال

saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:42
+5
saman
saman
وقتي کوچيک بوديم دلمون بزرگ بود

ولي حالا که بزرگ شديم بيشتر دلتنگيم!!!

کاش کوچيک مي مونديم تا حرفامون رو از نگاهمون بفهمن !

نه حالا که بزرگ شديم و فرياد هم که مي زنيم

باز کسي حرفمون رو نميفهمه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:00
+4
آرزویم این است ...

نرود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آن که تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها میگردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه، که دلت می خواهد

سال نو بر همه مبارک
23 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:39
+6
sasan pool
sasan pool
امسال هم مثل هر سال بدون تو تموم شد/امسال هم گذشت بازمثل هر سال حروم شد
امسال هم مثل هر سال نیومدی تو پیشم/کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم
خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم/تو کنج اتقم هی عکساتو ببینم
خسته شدم و می خوام یادم بره که هستم/من از همه دنیا دلگیرم و خسته ام
این عید نمی خوام من عیدی ندارم/این عید باسه من روز عذابه
عید هم مثل هر روز/هر روز مثل دیروز
من حالم خیلی خرابه
احساس میکنم دارم دق میکنم اینجا/این خونه یک زندون این خونه و هر جا
هر جا که نشونی هست تو اونجا نباشه/دق مرگ میشم می خوام این دنیا نباشه
احساس میکنم دیگه هیچ راهی ندارم/من موندم و تنهاییم با این دل زارم
میسوزم و می سازم من هیچی نمی گم/اما عزیزم عید تبریک به تو میدم
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:17
+3
saman
saman
درود بر همگی
میخوام 1 حالی بهتون بدم 1کی از متنامو بزارم براتون شاید نفهمید ولی باید بفهمید میفهمید چی میگم؟
میگه که : شدم 1 زنجیری دیوونه ی احمقو دیگه ام خوب دردی نیست که نشه درک کرد
تو راهم سختی پیش بوده او سعی کردم . گرچه گنجی نبود که بشه کشف کرد
رو دنیا شکی نیستو میشه شر کرد باش. هرچند مردی نیست که بشه جنگ کرد
همه چی واضحه.تو روزم میشه درد و دید. پس دیگه عهدی نیست که باشیم شبگرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:15
+1
sasan pool
sasan pool
چرا انقدر نگاهت بی قراره/چرا این خونه آرامش نداره
بگو کی زندگیتو تلخ کرده/چرا دستای تو انقدر سرده
کدوم بی رحمی رویاتو سوزونده/گه از لبخند تو چیزی نمونده
نمیزارم که چشمات خیس باشه/دارم میرم تا حالت رو به راه شه
میون این همه نا مهربونی/دارم میرم که تو عاشق بمونی
شکست این دل غمگین و تنگم/دارم میرم با یک دنیا بجنگم
جدایی از تو سخته اما میرم/میرم تا خنده هاتو پس بگیرم
حالا که بغضمون طاقت نداره/چه خوب میشه اگه بارون بباره
حلالم کن اگه که گریه کردم/دعا کن کم نیارم بر نگردم
از امشب با خیالت همنشینم/دعا کن خوابتو هر شب ببینم
نمی دونی که قبل از رفتن من/چه مردایی رفتن برنگشتن
چشای خیلی ها از عشق تر شد/دلاشون به خدا نزدیک تر شد
من هم باید برم طاقت ندارم/دیگه خواب خوش و راحت ندارم
تو هم هرشب بشین ماه و نگاه کن/برای حال و روز من دعا کن
توی لشگر که لبریز از غروره/با مردی که نگاهش مثل نوره
کنار من توی دنیای دیگه/یک روز دنیا به ما تبریک میگه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:05
+2
ronak
ronak
شعر آهنگ افسردگی از امین حبیبی
امسالم مثل هر سال بدون تو تموم شد

امسالم گذشت و باز مثل هر سال حروم شد

امسالم مثل هر سال نیومدی تو پیشم

کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم

خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم

تو کنج اتاقم هی عکساتو ببینم

خسته شدم و می خوام یادم بره هستم

من از همه دنیا دلگیرم و خستم

این عید و نمی خوام من عیدی ندارم

این عید واسه من روز عذابه

عیدم مثل هر روز هر روز مثل دیروز

من حال دلم خیلی خرابه

احساس می کنم دارم دق می کنم اینجا

این خونه یه زندونه این خونه و هر جا

هر جا که نشونی از تو اونجا نباشه

دق مرگ شدم و می خوام این دنیا نباشه

احساس می کنم دیگه هیچ راهی ندارم

من موندم و تنهاییم با این دل زارم

می سوزم و می سازم من هیچی نمی گم

اما عزیزم عید و تبریک به تو می گم
آخرین ویرایش توسط ronak در [1390/12/27 - 12:05]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:58
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
زبان شیرین فارسی :

کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ ما !!
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
... ... مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !
مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !
مرده : بی حال !
مردنی : نحیف و لاغر !
مردم : خسته شدم!
من بمیرم ؟ : راست می گی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 03:31
+6
عسل ایرانی
عسل ایرانی
در ترول
متداول ترین ضد حال
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 03:15
+5
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
بچه ها من حالم خوب نیس...
ندیدین حلال کنید...
شب بخیر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:40
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ