یافتن پست: #حال

مهسا
مهسا
تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار می‌شه،
روزِ عروسیشه،اگه گفتین چرا؟
چون اون روز بیدار می‌شه، و میدونه چی‌ باید بپوشه...!
{-2-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:08
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
اس ام اس یک پسر ایرانی:

عزیزم ، خوبی ؟!

دلم واست تنگ شده

همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !
)))))))))))))))))))))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:04
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دروغ دختر ها: تو برام مثل داداشي = يعني جلو تر نيا - من تو رو اندازه داداشم دوست دارم=چون حالم از داداشم به هم مي خوره - از دست من ناراحتي=هستي كه باش به من چه - من حالم بده = يعني بايد ببريم كافي شاپ و كلي چيز برام بخري - من فقط با تو حرف مي زنم = با بقيه مي خندم - من هميشه پيشت مي مونم = مخصوصا وقتي كه كميته..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:03
+2
mehrshad kabiri
mehrshad kabiri
چند جملهٔ قصار از جوادِ خیابانی:

کسی که لیزر انداخته قطعا توی استادیومه...!
.....
استقلال ۱...چون یه گل زده...پرسپولیس ۰...چون یه گل نزده...!
... ... ... .....
ايگواين حمله ميکنه... البته کاکا هستش چون ايگواين ۲۰ دقيقه پيش تعويض شد!
.....
مسي خيلي بهتر از كيريس رونالدو هست؛ ولي انصافاً رونالدو هم چيزي از مسي كمتر نداره
.....
حالا دیگه با بودن [!]ان در زمین قدرت سرزنی نوروزی هم بالا میره..!!
.....
نقطه پنالتی رو میبینیم که در محوطه جریمه قرار گرفته!!
.....
دوربين داره ساق پاي بازيكن‌ها رو نشون ميده :...
خستگي رو ميشه از ساق پاي بازيكنا ديد
.....
یک سانتر بی هدف و گل!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:38
+5
mah3a
mah3a
یه روز یه آبادانیه رو از زیر آوار زلزله در میارن می‌بینن موبایلش دستشه. یارو یه نگا به ملت میکنه میگه ویبراتور رو حال کردین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 00:04
+5
مهسا
مهسا
بهترین کار این است که مشکلاتتان را برای مردم تعریف نکنید.
نیمی از آن‌ها علاقه‌ای به شنیدنش ندارند و نیمی دیگر هم از شنیدن آن خوشحال می‌شوند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:28
+6
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
من اینجا......... تو آنجا............. نیمکتهای دنیا را چه بد چیده اند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:16
+14
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
اگر زن یا مادر زن شما در حال غرق شدن باشندو شما فقط یک حق انتخاب داشته باشید : به سینما می روید یا کوهنوردی؟؟؟؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 23:03
+5
-1
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
اگه یه روز صبح خیلی خوشحال از خواب بیدار شدی و دیدی همه چیز خیلی خوبه، نه غمی هست نه دردی بدون که دیشب تو خواب مردی! روحت شاد !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:52
+7
mitra
mitra
در ترول
 
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:49
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ