یافتن پست: #حال

benyamin
benyamin
تلخ ترین حالت جدایي روزي است که شیرین ترین لحظاتت با آنکه دوستش داري سپري شود بي خبراز اینکه فردا و فرداھا دیگر او را نخواھی دید...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:49
+5
نیوشا
نیوشا
اینم مُــد
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:42
+9
Danial
Danial
بیماری یخچال گرایی:
.
.
.
.
... ... ... .
نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال می‌کند، در حالی‌ که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه می‌خواهد از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می‌گیرد درب یخچال را باز می‌کند، چیزی بر نمیدارد درب را می‌بندد.
این بیماری به وفور در میان متولدین دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به چشم می‌خورد
اصن یه وضی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:42
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
شرمنده این پست رو میدم ولی خیلی باحال بود.دلم نیومد تنهایی بخندم:
خوشبختی یعنی صبح بیدار بشی ببینی زنت داره واست چای میریزه بری بقلش بوسش کنی بزنی رو ک و ن ش بری توالت مسواک کنی بیای تو آشپزخونه ببینی ک و ن ش هنوز داره میلرزه!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:36
+5
-2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خیلی دنبالم دوییدی
اما نمیرسیدی .....
تا سرعتمو کم کردم که به من برسی...
هوا برت داشت!!!!..........
فکر کردی میتونی به اونایی که تند تر از من هستن برسی!!!!.......
... ... ............ رد شدی و رفتی.........
احـــمــــــــق ........
حالا بدو تا برسی ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 21:33
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
گفت از حادثه ای لبریزم، من پر از فریادم، در درونم غوغاست، گفتم این حال تو را می فهمم، دستشویی آنجاست!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:26
+6
sasan pool
sasan pool
فیلم ارباب جنگ با بازی بی نظیر نیکلاس کیج حتما ببینید واقعا بی نظیر هست داستان یک بابایی هست که قاچاق اسلحه میکنه خیلی قشنگه.این هم پوستر فیلم هست.
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:16
+4
mah3a
mah3a
تا حالا دقت کردین تا آرایشگر روپوش و میندازه رومون دماغمون خارش میگیره؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:16
+5
maryam
maryam
کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که میدونم تو هم دلت تنگ منه . . .

.

.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:43
+5
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
.:: آدمک آخر دنیاست بخند ، آدمک مرگ همین جاست بخند ، دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند ، آدمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند ، آن خدایی که بزرگش خواندی به خدا مثل من تو تنهاست بخند!
14 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:36
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ