یافتن پست: #حال

نیوشا
نیوشا
{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 16:02
+14
Danial
Danial
امروز میخوایم از خواننده ای صحبت کنیم که شاید مورد علاقه خیلی ...از شما باشد . همه ما تا کنون به نانسی به صورت یه خواننده در ظاهر نگاه کرده ایم اما بیایید به باطن وی هم بنگریم . همون خواننده ای که در ایران طرفداران میلیونی رو مجذوب خودش کرده . پس از انتشار فیلم 300 که ایران و ایرانی رو در اون فیلم نسلی وحشی خطاب کرده بودند اینک این خواننده زن که از ملیت عرب هست در یک اقدام توهین آمیز و گستاخانه ایران و ایرانیان عزیز و تمدن ما رو زیر سوال برده در حالی که تاریخ و تمدن ما بهترین گواه در این زمینه می باشد . شاید این خانم نانسی فراموش کرده روزگاری را که پدرانشان دختران را زنده به گور می کردند و اگر کتب ایرانی و دانشمندان ایرانی و در واقع تمدن ایران زمین نبود همچنان آنگونه باقی میماندند . برای آگاهی بیشتر از این خانم بد نیست سری به سایت او بزنید و در صفحه اول سایت پیغامی را مشاهده می کنید که مطمئنا دل هر ایرانی را به درد خواهد آورد . اگر کسی از ایران قصد بازدید از سایت این خانم عرب زبان رو داشته باشه متوجه می شه که سایت بر ایرانیان قفل شده وهنگام ورود این پیام رو دریافت خواهید کرد :
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 15:35
+4
fowkes
fowkes
کاری ندارم که خونشون به مظلومانه ترین شکل پایمال شد(یا نه؟؟؟!!!)
کاری ندارم که جونشو یکی دیگه داد حالشو یکی دیگه برد(یا نه؟؟؟؟؟؟!!!!!!)
ولی افتخار میکنم ایرانیم چون کشورم کسایی رو داره که 8 سال مردونه خونشونو دادن تا غرور خاکمون حفظ بشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 14:01
+10
ESmaEL
ESmaEL
{-50-}{-50-}{-50-}{-45-}سلام بچه ها. دم استقلالیاش گرم بمونه .{-35-}{-35-}{-35-}{-35-} {-27-}{-27-}{-27-} {-35-}{-35-}{-35-}{-27-}{-35-}{-35-}{-45-}{-45-}{-45-}
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:41
+9
-1
ebrahim
ebrahim
مردم میگن که نوشیدن شیر شما رو قویتر میکنه, 5 لیوان شیر بخورین و ببینین که آیا میتونین دیوار رو جا به جا کنین؟ نمیتونین؟؟؟ حالا 5 لیوان ودکا بخورین! دیوار خودش واستون جا به جا میشه! :))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:38
+3
-1
maryam
maryam
{-49-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:14
+5
امیرحسین هاشمی
امیرحسین هاشمی
در ترول
فقط قیافه یدونه مونده به اخریه !
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 11:00
+1
Danial
Danial
شکسپیر گفت :

من همیشه خوشحالم، می دانید چرا؟

... برای اینکه از هیچکس برای چیزی انتظاری ندارم
انتظارات همیشه صدمه زننده هستند ...
زندگی کوتاه است ...
پس به زندگی ات عشق بورز ...
خوشحال باش
و لبخند بزن
فقط برای خودت زندگی کن و ...
قبل از اینکه صحبت کنی ؛ گوش کن
قبل از اینکه بنویسی ؛ فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی ؛ درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی ؛ ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی ؛ احساس کن
قبل از تنفر ؛ عشق بورز
زندگی این است ...
احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 10:19
+2
siavash
siavash
گفتى: غزل بگو! چه بگویم مجال كو
شیرین من، براى غزل شور و حال كو
پر مى زند دلم به هواى غزل، ولى
گیرم هواى پرزدنم هست، بال كو
گیرم به فال نیك بگیرم بهار را
چشم و دلى براى تماشا و فال كو
تقویم چارفصل دلم را ورق زدم
آن برگ هاى سبز سرآغاز سال كو
رفتیم و پرسش دل ما بى جواب ماند
حال سؤال و حوصله قیل و قال كو

قیصر امین پور
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 03:20
+4
امیرحسین هاشمی
امیرحسین هاشمی
اخه چرا انقدر زندگی مزخرفه ؟ خدایا نه upgrade نه reset ؟
شاید فقط واسه من اینطوریه واسه شما چطور ؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 02:35
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ