یافتن پست: #حال

mitra
mitra
همیشه در سختی ها به خودم میگفتم : " این نیز بگذرد .."

هنوز هم میگویم ...

اما حال میدانم آنچه میگذرد عمرِ من است ، نه سختی ها !...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 22:46
+4
mitra
mitra
، نوعی بیماری روانیست که فرد را تحریک به باز کردن درب یخچال می‌کند
، در حالی‌ که نه تشنه است، نه گرسنه است و نه اصلا میداند که چه می‌خواهد
، از علائم این بیماری این است که فرد از اتاقش خارج میشود سرگردان راه آشپزخانه را در پیش می‌گیرد
... درب یخچال را باز می‌کند، چیزی بر نمیدارد درب را می‌بندد
آخرین ویرایش توسط mitra-salehi در [1390/12/19 - 21:31]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 21:31
+5
امیرحسین
امیرحسین
اساسی ترین ضدحالِ دورانِ دانشچویی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 19:06
+6
سحر
سحر
گربه عاشق تا حالا دیدی ؟؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 18:43
+8
-1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
عزیزم یارانه ام برای تو !

(جدیدترین جمله عاشقانه)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 18:31
+7
maryam
maryam
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه حالت چطوره و تو مبگی خوبم کسی باسه که محکم بغلت کنه و اروم تو گوشت بگه : میدونم خوب نیستی............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 18:21
+6
Danial
Danial
غروب جمعه ست همه بي حالن..................
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 18:07
+2
reza
reza
وقتی کسی حالش بده بهش نگید
ای بابا اینم می گذره ،
نگید درست می شه،
نخواهید با جو...ک های مسخره بخندونیدش
نمی خواد بخنده. خنده اش نمیاد غصه داره. می فهمین؟ غصه.

براش از فلسفه ی زندگی حرف نزنین.
از انرژی مثبت و مثبت باش و به چیزهایی که داری فکر کن حرف نزنید.
حتی سعی نکنین نشون بدین که حالتون از اون بدتره.
از تجربیات بدتر خودتون یا اطرافیانتون نگین.
وقتی کسی ناراحته اصلا این شما نیستین که باید حرف بزنین.

شما در حقیقت باید حرف نزنید. باید دستش رو بگیرید. بغلش کنید. تو چشم هاش نگاه کنید. براش چایی بریزید.
براش یک چیزی که دوست داره بریزید یا بپزید.
بذارید جلوش. بعد حرف نزنید. بذارید اون حرف بزنه و شما گوش کنید.
هی فکر نکنید باید نظریه صادر کنید و نصیحت کنید.
فکر نکنید اگه حرف نزنید خیلی اتفاق بدی می افته.
شما جای اون آدم نیستید.
شما زندگی اون آدم رو از وقتی به دنیا اومده زندگی نکردید.
پس نظریه ها و حرف هاتون به درد خودتون می خوره.

بله. دستش رو بگیرید. بغلش کنید. سکوت کنید.
.اگه دلش خواست خودش حرف می زنه
حتی اصرار نکنید که باهاتون حرف بزنه. فقط بهش انقدر فرصت بدین تا حر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 15:52
+3
reza
reza
باز باران باترانه
می خورد بر بام خانه
خانه ام کو؟؟ خانه ات کو؟؟
آن دل دیوانه ات کو؟؟روز های کودکی کو؟؟
فصل خوب سادگی کو؟؟
... یادت آید روز باران گردش یک روز دیرین؟؟
پس چه شددیگر کجا رفت
خاطرات خوب ورنگین؟؟ درپس آن کوی بن بست دردل تو آرزو هست؟؟
کودک خوشحال دیروز غرق در غمهای امروز
یاد باران رفته از یاد! ارزوها رفته بر باد!
باز باران باز باران می خورد بر بام خانه بی ترانه بی بهانه شاید هم گم کرده خانه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 15:26
+3
poria
poria
دخترا چند نوع داداش دارن؟!! 1-داداش اینترنتی تا هر وقت خواستن ازش اکانت مجانی بگیرن! و بدون وجدان درد اد لیستشو نو پر از این داداشیهای رنگ و وارنگ کنن! 2-داداش خر زور تا در موقع لزوم حال بعضیا رو بگیره .........3-داداش خوش تیپ و پولدار تا به دوستاش بگه این بی-اف منه 4-داداش خر خون تا در موقع امتحان براش تقلب بنویسه 5-داداش ماشین دار تا اونو اینور و اونور برسونه 6-داداشی که چشم دیدنشو نداره(همون داداش واقعی خودشونه) ولی ما پسرا یه جور خواهر داریم که همون خواهر خودمونه خیلی هم دوسش داریم به جون عممون .
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 15:21
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ