از تو فقط خاطره ای دوردست مانده است:
خاطره ای مثل ابر
خاطره ای مثل مه
مثل باد
خاطره ای که همه تکه هایش کم کم از هم گسست.
در یادم خوب هست
روزی کز کوچه ها رد شدی
- وقتی طوفان نشست -
بی صدا
در پشت پنجره قلبی شکست.
عشق, چیزی نیست جز بارانی از غم پشت یک لبخند
تا که هرکس, آفتابی حس کند حال و هوایت را
قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال
و عشق, تنها عشق
تو را به گرمی یک سیب می کند مانوس
و عشق, تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی ها برد
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن….
[سهراب سپهری]
دخترا پسرا کل کل نکنید

1390/12/20 - 19:31دوست باشید
هم پسرا از تنهایی در میان هم دخترا دیگه دست به خود کشی نمیزنن!
یجور گفتم نه سیخ بسوزه نه کباب!
سیخ بسوزه کباب خوردنی نمیشه به خصوص دختر بسوزنی اره عزیز
1390/12/20 - 19:33امید اذیتشون نکن


1390/12/20 - 19:36به اینجا پناه اوردن اروم بشن!
نماینده دخترا بیاد جوابمو بده!
نیستن اینها مغز ندارن نماینده داشته باشن این چه حرفیه خودشون باور کنن بسته
1390/12/20 - 19:49baba man y sooal pursidaaaaam.. nagoftam k daaava kunid
1390/12/21 - 08:35az tamam forsatha estefade mikoonid ha,,,,,