afsaneh heidari
آدمیزاد
غرورش را خیلی دوست دارد،
اگر داشته باشد،
آن را از او نگیرید
حتی به امانت نبرید
ضربه ای هم نزنیدش،
چه رسد به شکستن یا له کردن!
آدمی غرورش را خیلی زیاد، شاید بیشتر از تمام داشته هایش، دوست
می دارد؛
حالا ببین اگر خودش، غرورش را به خاطر تو، نادیده بگیرد، چه قدر
دوسـتت دارد!
این را بفهــم آدمیــــزاد!
*elnaz* *
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!" ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."
شاهین
اقا جون سره میدون شوش سوار شدم کرایش چقدر میشه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(دکتر شریعتی در حاله دادن کرایه تاکسی)
*elnaz* *
خـــدایـــا این روزا تموم که شد ، میام میزنم رو شونت ! میگم : جنبه رو حال کردی ...؟
*elnaz* *
از چشم هیچ کسی نمی شود خواند که دوستتان دارد یا نه .... ! بس که برای نفر قبلی گریه کرده ، حالت چشمانش عوض شده
Mitra Mohebbi
این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود
اما اصلا خوشحال نشدم
هشتادو شش هزار ریال
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید . . .
mah3a
چهار شنبه سوری بیشتر با چی حال می کنی؟
1. پریدن از رو آتیش
2. نارنجک
3. یه مهمونی توپ با مخلفات
4. سیگارت ، کپسول ، بمبک ، فشفشه ، منور و چیزای بی خطر
5. یک بطری مشروب مست کنیم بریم دور دور
6. خونه که خالی میشه زنگ بزنم عشقم بیاد اینجا
7. اصلا حال بیرون رفتن ندارما
8. به تو چه فضول
9. برم بیرون فقط نگاه کنم همین
10. قاشق زنی
11. ککتل مولوتف
12. خونه ها که خالی میشه بریم دزدی
13. برم قبرستون
14. رقص دور آتیش
15. با رفیقا جمع شیم یه جا علف و تونی بزنیم نشه کنیم
16. بشینم خونه فیلم های کانالای جمهوری اسلامی ببینم
17. به درس و مشقم برسم
18. کپه مرگم و بزارم
19. سیم ظرف شویی آتیش بزنم بچرخونم
20. پس آرمانهای امام راحل چی میشه؟ [!] آمریکا ، [!] اسرائیل ، [!] منافق.
ramin
نگاه منطقی یک ترک به زندگی : تا حالا فکر کردی اگه توماس ادیسون نبود چی میشد.......مجبور بودیم تو تاریکی تلویزیون نگاه کنیم