☺SAEED☻
گیریم که سلام....!
به فرض که حالت را بپرسم!
سراغت را بگیرم..
بودنت را گدایی کنم..
چه فرقی میکند؟!
وقتی آنگونه هستی که
نباید باشی...
به فرض که حالت را بپرسم!
سراغت را بگیرم..
بودنت را گدایی کنم..
چه فرقی میکند؟!
وقتی آنگونه هستی که
نباید باشی...












1390/12/17 - 13:39
1390/12/17 - 14:34