یافتن پست: #حال

maryam
maryam
از چشم هیچ کسی نمی شود خواند که دوستتان دارد یا نه .... !

بس که برای نفر قبلی گریه کرده ، حالت چشمانش عوض شده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:22
+2
maryam
maryam
حالا که رفتنی شده ای طبق گفته ات
باشد، قبول...لااقل این نکته را بدان:

آهن قراضه ای که چنان گرم گرم گرم
در سینه می تپید،
دلم بود... نا مهربان..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:16
+2
mah3a
mah3a
دوره ای شده كه حاضرم...!!
جای*پت* باشم...!!
ولی یه دوست واقعی...!!
مثل*مت* داشته باشم...!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:56
+3
maryam
maryam
آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می‌‌خوریــد...........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:51
+1
mah3a
mah3a
گمونم افسرده شدم,
اصلا از اومدن عید خوشحال نیستم.
هیچ حسی بهش ندارم!:-(
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:28
+1
-2
maryam
maryam
چرا اینجا همه خوابن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 16:51
+1
maryam
maryam
.به گوشت میرسه روزی ، که بعد از تو چی شد حالم

چه جوری گریه میکردم ، که از تو دست بردارم

نشد گریه کنم پیشت ، نخواستم بچه رفتارم

نخواستم بفهمی تو ، که من طاقت نمیارم

دلم واسه خودم می سوخت ، برای قلب درگیرم

یه روز تو خنده هات گفتی ، تو میمونی و من میرم

سرم رو گرم میکردم ، که از یادم بره این غم

ولی بازم شبا تا صبح ، تو رو تو خواب میدیدم...........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:56
+2
mah3a
mah3a
من بعد از تموم شدن درسم هم باز میرم دانشگاه که سر کلاس بخوابم .. از بس حال میده لامصب
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:36
+4
Danial
Danial
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه گذاشتن سدی در برابر رودی است که از چشمانت جاری است.
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته شده .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن شانه های محکمی است که بتوانی به آن ها تکیه کنی و از غم زندگی برایش اشک بریزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدائی به سرانجام رسانی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن یک همراه واقعی است که در سخت ترین شرایط همدم تو باشد .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگی است .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه یخ بستن وجود آدم ها و بستن چشمها است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:58
+2
Danial
Danial
حالات چشم سر کلاس :)

هنگام درس دادن استاد سر کلاس :
(-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-) (-.-)

وقتی استاد خبر امتحان رو میده :
(o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O) (o.O)
... ...
موقع امتحان:
(←.←) (→.→) (←.←) (→.→) (←.←) (→.→)

وقتی استاد موقع امتحان حواسش جمع میکنه واسه مچ گیری:
(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)

وقتی که نمره ها رو میزنن :
(͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏) (͡๏̯͡๏
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:52
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ