یافتن پست: #حال

sasan pool
sasan pool
رفتار من عادی است

اما نمی دانم چرا

این روزها...

از دوستان و آشنایان

هرکس مرا می‌بیند

از دور می‌گوید:

این روزها انگار

حال و هوای دیگری داری!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 14:14
sasan pool
sasan pool
این روزها دیگر

تعداد موهای سفیدم را نمی‌دانم

گاهی برای یادبود لحظه‌ای کوچک

یک روز کامل جشن می‌گیرم

گاهی

صد بار در یک روز می‌میرم

حتی

یک شاخه از محبوبه‌های شب

یک غنچه مریم هم

برای مردنم کافی است

گاهی نگاهم در تمام روز

با عابران ناشناس شهر

احساس گنگ آشنایی می‌کند

گاهی دل بی دست و پا و سر به زیرم را

آهنگ یک موسیقی غمگین

هوایی می‌کند

اما

غیر از همین حس‌ها که گفتم

و غیر از این رفتار معمولی

و غیر از این حال و هوای ساده و عادی

حال و هوای دیگری

در دل ندارم

رفتار من عادی است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 14:11
نیوشا
سایپا تولید "ریو" در ایران را متوقف کرد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 13:14 توسط RSS
aB'Bas S
aB'Bas S
به این دختر نگاه کنید!!!

این کارهارو انجام بدین:

۱-به ستاره قرمز روی دماغ دختره به مدت ۳۰ ثانیه خیره بشین.
۲- حالا به یک کاغذ سفید یا دیوار سفید نگاه کنین و مرتب پلک بزنین.

حالا چی می بینید؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 12:33
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
راي گيري در استان لرستان هنوز ادامه دارد،ماموران با تيراندازي در حال پراكنده كردن جمعيت هستند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 12:10
+4
ramin
ramin
آیا میدانستید:

تا به حال ۶ تایی نشدیم

تا به حال دسته ۳ نرفتیم

بیشترین تعداد قهرمانی را در کل ادوار برگزاری لیگ فوتبال ایران داریم!!

بیشترین تعداد لژیونر را در اروپا داشته ایم!!

آقای گل جهان پرسپولیسی است!!

بشترین تعداد عنوان بهترین بازیکن آسیا برای پرسپولیسی هاست!!

پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس است!!

در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 01:40
+9
behzad
behzad
جالبه واسم خنده ببر ماده؟ عاشق شدم و رد شدم از جاده ترس خودمو حاضر كردم واسه جنگ با بارون بدون چتر چون ميدونستم پاييز بود مست بودم ولي حاليم بود............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 00:42
+6
alireza
alireza
سه چیز غیر ممکن در دنیا:
- شما نمی توانید تعداد موهای خود را بشمارید....
- شما نمی توانید چشمان خود را با صابون بشویید....
- شما نمی توانید در حالیکه زبانتان بیرون است نفس بکشید..!!!
.
.
.
لطفا اون زبون مبارک رو بدید تو، الان دور از جوون با اینکارتون شبیه یک سبک عقل شدید...{-5-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 22:45
+7
iraj
iraj
آدمی غرورش را خیلی زیاد . شاید بیشتر از تمام داشته هایش- دوست می دارد حالا ببین اگر خودش، غرورش را به خاطر تو، نادیده بگیرد ، چه قدر دوستت دارد ! و این را بفهم آدمیزاد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 21:37
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
mordim az darde gardan kolofti 2khi vase kal kal nabud?????????????? :D
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 21:25
+5
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ