یافتن پست: #حال

parham
parham
سلام بچه ها یه مشکلی پیش اومده شما جایی رو سراغ دارین بشه 1 یا دو تومن حالت وام گرفت تا آخر هفته؟! لطفا راهنماییم کنین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 20:31
+5
نیوشا
نیوشا
یه دووس پسرم نداریم باحال باشه همش بخندونتمون سورپرایزمون کنه نزاره دپ شیم اصلا !!!!! .... :( !!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 18:25
+10
amir reza
amir reza
اگر ما (( بي دل و جان )) هستيم ؛ دست کم نسبت به زندگي چنين نيستيم ؛ بلکه ؛ اکنون با همهء انواع (( تمنيات )) روبروييم .
با خشمي ريشخند آميز در آنچه (( آرمانها )) مي ناميمشان ؛ در حال غور و تامل هستيم.
ما خويش را خوار مي شماريم تنها از آن رو که لحظاتي وجود دارند که نمي توانيم آن انگيزش نامربوطي را که (( آرمانگرايي )) نام دارد ؛ مهار نماييم.
تاثير نازپروردگي بيش از اندازه ؛ نيرومند تر از خشم فرد بي دل و جان است .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 17:56
+2
امیرحسین
امیرحسین
به كوري چشم تو هم كه باشد
حالم خوب ِ خوب است
اصلا هم دلم برايت تنگ نشده
حتي به تو فكر هم نمي‌كنم
باران هم تو را دیگر به ياد من نمي‌آورد
... مثل همين حالا كه مي‌بارد
لابد حالا داري زير باران قدم مي‌زني
چترت را فراموش نكن
لباس گرم را هم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 17:03
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تنها وقتی باور کن وقتی یه دختر بهت گفت تو اولین عشق منی که تازه به د نیا امده باشد و وقتی باور کن بهت گفت تو اخرین عشق منی که در حال مرگ باشه. در غیر ا ین صورت دروغ میگه. گول نخوریا {-1-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 16:06
+6
-1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
تنهایی من سلام



این چند روزه کجا بودی؟؟

نگران شدم!!!

بهم ریختم!!

فکرم پیش تو بود

و چشم به راهت...

حالا که هستی آرومم

تنهایی من داره بارون می یاد

از دفعه پیش که با هم زیر بارون قدم زدیم دیگه ندیدمت

یادته چقدر با هم خندیدیم و لذت بردیم

من خیس خیس شدم اما تو سراپا بارونی بودی

بارون می دونه دوستش دارم

به خاطر من می یاد

می یاد تا دوباره من و تو به هم برسیم

تنهایی من

موافقی بریم زیر بارون با هم قدم بزنیم....{-38-}{-31-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 15:15
+1
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
تا حالا شده تو یکی‌ رو
یا یکی‌ تو رو
یا ۲ تا یکی‌ رو
یا یکی‌ ۲ تا رو
یا یکی‌ هر کی رو
یا هر کی‌ یکی‌ رو
اون قدر که من تو رو سر کار گذاشتم سر کار بذاره؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 14:11
سحر
سحر
تا حالا ازین کارا کردی !؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 13:35
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
چه حالی میده..
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/13 - 00:12
+8
arman
arman
دخترایی که تا حالا موفق نشدن شوهر پیدا کنن بخونن… . . . .
با توجه به تحریم های جدید و تاثیرات اون بر قیمت سکه و طلا تا اطلاع ثانوی خبری از شوهر نیست…
بشینید درستون رو بخونید فعلا، که شاعر میگه:
چو هرگز نیابی نشانی ز شوی ،،،، ز گهواره تا گور دانش بجوی

والا {-15-}

منو بربر نیگا .. نیگــا نکنین {-14-}
برین درستونو بخونین {-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 18:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ