یافتن پست: #حال

arman
arman
عصبانیت مرد رمانتیک در حال جر و بحث با همسرش:
خفه شو عزیزم ، گم شو کلم ، بمیری جیگرم و…{-58-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 18:23
+3
arman
arman
از تو که حرف میزنم
همه فعلهایم ماضی اند.
حتی ماضی بعید،خیلی خیلی بعید.
کمی نزدیک تر بنشین.
دلم برای حال ساده ات تنگ است{-14-}{-51-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 18:19
+3
jalal
jalal
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد

در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 13:04
+10
aB'Bas S
aB'Bas S
اگه دقت كرده باشين ما آدما هر روز كاراي عجيب زيادي مي كنيم مثلا مي خوايم چايي بخوريم اگه سرد باشه داغش مي كنيم بعد دوباره مي زاريم سرد شه اونوقت مي خوريمش! يا مثلا توي تابستون وقتي هوا گرمه كولر گازي رو روشن مي كنيم كه تو خونه از يخچال سردتر بشه بعدش پتو ميندازيم روي خودمون و مي خوابيم! حالا اگه زمستون باشه و هواي بيرون سرد باشه بخاري رو تا ته زياد مي كنيم كه هواي خونه از تابستون گرمتر مي شه بعدش لباسامون رو در مي آريم مي خوابيم! حالا اين مسائل چه ربطي به ازدواج داشت؟ آدم تا وقتي ازدواج نكرده مرتب نذر و نياز مي كنه كه زودتر ازدواج كنه! همين كه ازدواج كرد هر شب خواب دوران تجردش رو مي بينه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 11:56
+3
benyamin
benyamin
بعد از یک ساعت رانندگی رسیدیم دانشگاه رفتیم نهار خوردیم به دوستم میگم پاشو بریم . میگه بریم سر کلاس ؟
پـَـــ نــه پـَـــ هوس نهار دانشگاهو کرده بوذم حالا بیا بریم خونه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 10:46
+4
amir reza
amir reza
خیلی بی حالین به خدا
آدم دلش میگیره. هیچی فیس نمیشه.
شب خوش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 02:58
+2
-1
amir reza
amir reza
یادش بخیر شب یلدای 90!!!! بچه های باحال مشهد کافی شاپ 81.{-27-}{-27-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 02:35
+3
امیرحسین
امیرحسین
خدا معجزه کرد آدمُ آفرید .... حالا تو بیا معجزه کن ؛ آدم بمون !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 20:49
+10
ebrahim
ebrahim
قابل توجه بجه های سایت(اونایی که ایرانسل دارن)
اسم کسیو که دوست دارین به 81332 اس ام اس کنید حالشو ببرید.....فقط خزش نکنید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 20:39
+4
امیرحسین
امیرحسین
زبان دخترای امروز: یه دختره پرسيدم : حالت چطوره ؟
گفت :ميجي يوجي !!
اولش فکر کردم داره چيني ژاپني حرف ميزنه
نگو منظورش اين بوده : مرسي ، تو چي..؟
یعنی این دخترا به روح اعتقاد دارن؟؟؟!!!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ