jalal
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک بزرگ شد
در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است!
aB'Bas S
اگه دقت كرده باشين ما آدما هر روز كاراي عجيب زيادي مي كنيم مثلا مي خوايم چايي بخوريم اگه سرد باشه داغش مي كنيم بعد دوباره مي زاريم سرد شه اونوقت مي خوريمش! يا مثلا توي تابستون وقتي هوا گرمه كولر گازي رو روشن مي كنيم كه تو خونه از يخچال سردتر بشه بعدش پتو ميندازيم روي خودمون و مي خوابيم! حالا اگه زمستون باشه و هواي بيرون سرد باشه بخاري رو تا ته زياد مي كنيم كه هواي خونه از تابستون گرمتر مي شه بعدش لباسامون رو در مي آريم مي خوابيم! حالا اين مسائل چه ربطي به ازدواج داشت؟ آدم تا وقتي ازدواج نكرده مرتب نذر و نياز مي كنه كه زودتر ازدواج كنه! همين كه ازدواج كرد هر شب خواب دوران تجردش رو مي بينه!
benyamin
بعد از یک ساعت رانندگی رسیدیم دانشگاه رفتیم نهار خوردیم به دوستم میگم پاشو بریم . میگه بریم سر کلاس ؟
پـَـــ نــه پـَـــ هوس نهار دانشگاهو کرده بوذم حالا بیا بریم خونه
amir reza
خیلی بی حالین به خدا
آدم دلش میگیره. هیچی فیس نمیشه.
شب خوش
امیرحسین
خدا معجزه کرد آدمُ آفرید .... حالا تو بیا معجزه کن ؛ آدم بمون !!!
ebrahim
قابل توجه بجه های سایت(اونایی که ایرانسل دارن)
اسم کسیو که دوست دارین به 81332 اس ام اس کنید حالشو ببرید.....فقط خزش نکنید