یافتن پست: #حال

امیرحسین
امیرحسین
گیریم که سلام....!
به فرض که حالت را بپرسم!
سراغت را بگیرم..
بودنت را گدایی کنم..
چه فرقی میکند؟!
وقتی آنگونه هستی که
نباید باشی...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:53
+4
benyamin
benyamin
زندگي هر دختري يك سوال هست كه تا آخر عمر او را همراهي مي‌كند
.
.
.
حالا چي بپوشم؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:48
+3
benyamin
benyamin
رفتم تو سرچ گوگل تایپ کردم “زن چه میخواهد؟” گوگل بعد از ۲۰ دقیقه پاسخ داد “ما همچنان در حال جستجو ایم ! {-54-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:45
+4
شاهین
شاهین
تا حالا دقت کردین وقتی برف سنگین میاد بچه های پایین شهر بیل و پارو بر میدارن میرن پشت بوم بچه مایه دارها چوب اسکی بر میدارن میرن پیست ؟ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:09
+2
ashkan
ashkan
از آمریکاییه ميپرسن چرا با ايران جنگ نميكنيد؟
گفت: اینا يه فهميده داشتن پرید زير تانک! واى به حال نفهماشون
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:16
+5
-2
ronak
ronak
دووووووووووو
دووووووووووو (شیپور اسرافیل در آخر الزمان)
همه موجودات زنده مردن تا با شیپور بعد بلند شن
صدا از پشت سر:ها ها ها ها دمت گرم اسی خوب حالشونو گرفتیا!
اسرافیل:احمد تو هنوز زنده ای؟{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 22:10
+8
mah3a
mah3a
بچه که بودیم هی بهمون میگفتن مهربون باش ، همه رو دووووس داشته باااش ، حالا بزرگ شدیم میگن چرا مهربونی ؟ خاک تو سر هالوت کنن ! بدبخت زرنگ باااش ! گرفتن اینا ما رو ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:38
+6
mah3a
mah3a
یعنی حالی که تو بوفه ی کلاس (ته کلاس) هست ... تو بوفه ی دانشگاه نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:29
+8
ronak
ronak
دوست پسرم دوست پسرای قدیم

قدیما تا به دوست پسرت میگفتی تو خیابون بهم متلک گفتن جوش میاورد و داد میزد کی گفته برم فلان فلانش کنم

اما حالا تا به دوست پسرت میگی بهم متلک گفتن میگه بس که امروز ناز شده بودی حق دارن مردم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:28
+8
ronak
ronak
شعری در وصف استاد .....
همه چي آرومه ...
من چقدر راحتم...
چشامو ميبندم چرتمو ميزنم....
تو داري درس ميدي...
از زِرات معلومه...
صداتم آرومه ،لالايي مي مونه!
تشنه ي نمرتـــــــــم...
من و تو شادم کن...
من و با چند نمره تو خودت پاسم کن
بگو اين آرامش تا ابد پابرجاست....
حالا که حضورم تو کلاست پيدااس

همه چي آرومه من تا الان خوابم....
به دفه ميبينم تو رو بالا سرم....
تو من و ميندازي از چشات معلومه ....
من چقدر بدبختم همه چي داغونه همه چي داغونه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:22
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ