یافتن پست: #حال

ashkan
ashkan
غضنفررفته بوده چتربازی. موقع پرش از هواپیما، فرمانده بهش می گه: وقتی پ[!] بیرون دكمه سبز می زنی چترت باز میشه، یك درصد اگر باز نشد، دگمه قرمز رو می زنی كه حتما چترت باز می شه. بعد وقتی رسیدی پایین یك جیپ هم پایین منتظرته كه می بردت پادگان. حالا بپر. غضنفر می پره، دگمه سبز رو میزنه چتر باز نمی شه، دگمه قرمز رو میزنه چتر باز نمی شه، می گه اگه شانس ماست، حالا اگر برسیم پایین جیپه هم رفته
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:22
+6
-2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تا حالا دلت شده یه جعبه شیرینی رو تنهاییی تا تهش بخوری ؟:دی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 21:07
+6
mah3a
mah3a
داداشی به نظر تو زندگی بعد از تولد وجود داره؟
آیا تو به وجود مامان اعتقاد داری؟

- - -
نه من به این اراجیف اعتقادی ندارم؛ من یک روشنفکرم!!
مگه تا حالا مامان رو دیدی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:49
+5
mah3a
mah3a
مردم دنيا زمان رو 3 حالت می بينن، اما ما ايرانيا 4 حالت..؛ زمان گذشته ، زمان حال ، زمان آينده ، زمـــان شـــاہ.....!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:46
+4
-1
mah3a
mah3a
زندگي در حال بارگيري است، لطفا صبر کنيد...
...
اينجا سرعت خوشبختي بسيار کم است...!!!
تا زندگي ات لود شود ...
عمرت تمام شده...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:31
+5
ebrahim
ebrahim
همه مي خواهند روي قله کوه زندگي کنند، اما تمام شادي ها و پيشرفتها وقتي رخ مي دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستيد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:08
+5
ebrahim
ebrahim
سه نفر مردند...
خداوند فرمود:
اولی رو ببرید بهشت...
دومی رو ببرید جهنم...
سومی رو ببرید طویله...
فرشته ها پرسیدند...چرا طویله؟؟!!!!
جواب امد:
اولی زن داشت...دنیا براش مثل جهنم بوده حالا بره بهشت...
دومی مجرد بود...دنیا براش مثل بهشت بود بره به جهنم...
سومی زنش مرد...مرتیکه خر دوباره رفت زن گرفت ((((فقط طویله)))... :)))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 20:00
+4
شاهین
شاهین
بدونه این که پلک بزنی به + خیره شو
حالشوببر{-1-}{-1-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 19:55
+2
شاهین
شاهین
یک روز یه [!]

اسمش ستارخان بود، شاید هم باقرخان.. ؛

خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛

یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد، جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو، برای اینکه ما تو این مملکت آزاد زندگی کنیم

یه روز یه رشتیه..

اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛

برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلق شاه تلاش کرد، برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه؛

اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد

یه روز یه لره...

اسمش کریم خان زند بود، موسس سلسله زندیه؛

ساده زیست، نیک سیرت و عدالت پرور بود و تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد

یه روز یه قزوینی یه...

به نام علامه دهخدا ؛

از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بفرد بود و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاد

یه روز ما همه با هم بودیم...، ترک و رشتی و لر و اصفهانی

تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند... ؛

حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم!!!
و اینجوری شادیم

این از فرهنگ ایرانی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 19:47
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
شادي بازيكنان تيم فوتبال ليورپول پس از پيروزي در برابر تيم كارديف در استاديوم ويمبلي لندن. غلط کردم دیگه گل نمیزنم{-33-}{-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 17:39
+15

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ