یافتن پست: #حال

mah3a
mah3a
بابام پیرهنشو اتو می‌زنه میگم بابا چرا قسمت پایینشو اتو نمی‌زنی ، میگه آخه اونجا میره تو شلوار ، من :o بابام: برو واسه رفیقا تعریف کن حال کنن ؛)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:22
+1
amirreza
amirreza
- هنگامی که به دنیا می آیی، همه می خندند در حالی که تو می گریی.
پس ای عزیز، زندگیت را چنان بگذران که در روز مرگ در حالی که همه میگریند
تو تنها کسی باشی که می خندی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:21
+5
ronak
ronak
آدمها می آیند...
زندگی می کنند...
می میرند...
و می روند...
اما فاجعه ی زندگی تو آن هنگام آغاز می شود
... که آدمی می رود... اما نمی میرد !
می ماند و نبودنش در بودن تو چنان ته نشین می شود...
که تو می میری . . در حالی که زنده ای.!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:35
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ما ایرانیها تنها مردم دنیا هستیم
که فکر می کنیم اگه زبون گوشیمون انگلیسی باشه
خیلی با کلاس و با حالیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:25
+5
tamanna
tamanna
a year without rain

Oooooooooh
Oeeeeeeh
Can you feel me
When I think about you
With every breath I take
Every minute
Don’t matter what I do
My world is an empty place
Like I’ve been wonderin’ the desert
For a thousand days (oooh)
Don’t know if it’s a mirage
But I always see your face, Baby

I’m missing you so much
Can’t help it even now
A day without you is like a year without rain
I need you by my side
Don’t know how else to find
But a day without you is like a year without rain (oooh)
The stars are burning
I hear your voice in my mind (in my mind)
Can’t you hear me calling
My heart is yearning
Like the ocean is running dry
Catch me I’m falling
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:59
+5
tamanna
tamanna
پدرام گيجيا يكي دوتا بازيگراي ايراني خودشم ايراني رو گذاشتي حالا ميگي ميدونيد اين كيه بابا تو كيي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:45
+4
tamanna
tamanna
بابا ضد حال نباشين 5تا آنلاين داريم مث اينكه هيچكس آن نيس {-9-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:36
+3
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
حظه لحظه ، دم به دم ، ساعت به ساعت خواهمت ، گر خوشم یا ناخوشم ، در هر دو حالت خواهمت ،گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند ، در آن زمان ای یار ، من با اشاره خواهمت . . .
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:35
+5
sasan pool
sasan pool
این هم با حاله
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:32
sasan pool
sasan pool
این هم دوست دارم با حاله.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:30
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ