یافتن پست: #حال

ronak
ronak
بفرمایید غذا.....حالم به هم خورد......اه اه اه{-59-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:22
+3
-1
sasan pool
sasan pool
حالا که رفته ای

بهانه ی خوبی است

شب

سکوت

کویر

فقط صدای این هق هق را کم کنید ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:10
+3
sasan pool
sasan pool
عشق بها دارد ...
من و تو بودیم و یك دریا عشق ...
حالا من هستم و یك دنیا اشك ...
آری
عشق بها دارد . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:09
+2
رضا
رضا
خالی تر از سکوتم ، از نا سروده سرشار

حالا چه مانده از من ؟... یک مشت شعر بیمار

انبوهی از ترانه ، با یاد صبح روشن

اما... امید باطل... شب دائمی ست انگار

با تار و پود این شب باید غزل ببافم

وقتی که شکل خورشید ، نقشی ست روی دیوار

دیگر مجال گریه از درد عاشقی نیست

بار ترانه ها را از دوش عشق بردار

بوی لجن گرفته انبوه خاطراتم

دیروز: رنگ وحشت ، فردا: دوباره تکرار

وقتی به جرم پرواز باید قفس نشین شد

پرواز را پرنده ! دیگر به ذهن مسپار

شاید از ابتدا هم تقدیر من سفر بود

کوچی بدون مقصد از سرزمین پندار

از پوچ پوچ رویا ، تا پیچ پیچ کابوس

از شوق زنده بودن... تا خنده ای سرِ دار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:56
+1
amirreza
amirreza
خوش به حال مسافركش هاي ميدان آزادي / هر روز آزادانه فرياد ميزنند/ آزادي، آزادي
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:52
+4
ronak
ronak
مهربانـــم !
شرمنــده ام
کــه هیچ وقت، مهربانــی هایت را منتشـــر نکردم
امـا تــا دلــت بخواهد گلایـه هـا را "پست" کردم
... و غریبه هــا "لایک" زدند ...
... ... کــاش می توانستم
صدای تــو را بنویسم!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 01:31
+8
ALI SHABAN
ALI SHABAN
اگه بودنم خوشحالت نمیکنه با نابودیم خوشحال نشو
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 00:32
+4
شاهین
شاهین
تو آدم بیکاری هستی در صورتیکه :
.
.
.
.

1-عضو bia2 uniباشی!!!
.
.
.
.
.
.

2-موبایل داشته باشی!
.
.
.
.
.
.

4-وقتتو واسه خوندن این مطلب تلف میکنی!
.
.
.
.
.
.
.
5- نفهمیدی تو این مطلب شماره 3 وجود نداره؟!!!!!!
.
.
.

.
.
.
.
7-الان چک کردی ببینی که شماره 3 هست یا نه؟!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

8- شماره 6 کجاست؟!!
.
.
.
.
.
.

9-حالا لبخند می زنی!!!

.
.

.
.
.
10- شماره 1 کجاست؟
.
.
.
11-هه هه هه رفتی چک کنی ببنی شماره 1 هس
.
.
.
.

.
حالا خداییش فکر می کنی آدم بیکـــــــاری نیستی؟؟
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:53
+3
mah3a
mah3a
مثل زود پز باش، در حالي که مي جوشي به آرامي سوت بزن...
خیلی هم جواب میده ;)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:39
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن. مامان اومده می گه چیزی شکوندی؟
پـَـ نه پَــ، شیشه نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:27
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ