sasan pool
حالا که رفته ای
بهانه ی خوبی است
شب
سکوت
کویر
فقط صدای این هق هق را کم کنید ...!!!
sasan pool
عشق بها دارد ...
من و تو بودیم و یك دریا عشق ...
حالا من هستم و یك دنیا اشك ...
آری
عشق بها دارد . . .
رضا
خالی تر از سکوتم ، از نا سروده سرشار
حالا چه مانده از من ؟... یک مشت شعر بیمار
انبوهی از ترانه ، با یاد صبح روشن
اما... امید باطل... شب دائمی ست انگار
با تار و پود این شب باید غزل ببافم
وقتی که شکل خورشید ، نقشی ست روی دیوار
دیگر مجال گریه از درد عاشقی نیست
بار ترانه ها را از دوش عشق بردار
بوی لجن گرفته انبوه خاطراتم
دیروز: رنگ وحشت ، فردا: دوباره تکرار
وقتی به جرم پرواز باید قفس نشین شد
پرواز را پرنده ! دیگر به ذهن مسپار
شاید از ابتدا هم تقدیر من سفر بود
کوچی بدون مقصد از سرزمین پندار
از پوچ پوچ رویا ، تا پیچ پیچ کابوس
از شوق زنده بودن... تا خنده ای سرِ دار
amirreza
خوش به حال مسافركش هاي ميدان آزادي / هر روز آزادانه فرياد ميزنند/ آزادي، آزادي
ronak
مهربانـــم !
شرمنــده ام
کــه هیچ وقت، مهربانــی هایت را منتشـــر نکردم
امـا تــا دلــت بخواهد گلایـه هـا را "پست" کردم
... و غریبه هــا "لایک" زدند ...
... ... کــاش می توانستم
صدای تــو را بنویسم!
ALI SHABAN
اگه بودنم خوشحالت نمیکنه با نابودیم خوشحال نشو
شاهین
تو آدم بیکاری هستی در صورتیکه :
.
.
.
.
1-عضو bia2 uniباشی!!!
.
.
.
.
.
.
2-موبایل داشته باشی!
.
.
.
.
.
.
4-وقتتو واسه خوندن این مطلب تلف میکنی!
.
.
.
.
.
.
.
5- نفهمیدی تو این مطلب شماره 3 وجود نداره؟!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
7-الان چک کردی ببینی که شماره 3 هست یا نه؟!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
8- شماره 6 کجاست؟!!
.
.
.
.
.
.
9-حالا لبخند می زنی!!!
.
.
.
.
.
10- شماره 1 کجاست؟
.
.
.
11-هه هه هه رفتی چک کنی ببنی شماره 1 هس
.
.
.
.
.
حالا خداییش فکر می کنی آدم بیکـــــــاری نیستی؟؟