ashkan
یه اصفهانیه به دوستش میگه : حسن خودکار داری . میگه نه جوهرش تموم شده . به اون یکی دوستش میگه : مجتبی مداد داری میگه نه مدادم نوکش شکسته . اصفهانیه میگه ای بدبختا حالا باید از خودکار خودم استفاده کنم
ashkan
جشنواره فیلم های اصفهان:
۱- دو نفر با یه تخم مرغ
۲- تا حالا موز خوردی؟
۳- ده نفر زیر یک چتر
۴- من ترانه ۱۵ تومن دارم
۵- دیشب پیتزا خوردم آیدا
عسل ایرانی
ما که با پسر شجاع و میتیکُمان بزرگ شدیم حالو روزمون اینه وای به حال بچه هایی که با عمو پورنگ و خاله شادونه بزرگ میشن l:
parham
یک حقیقت جهان شمول آیا تابحال متوجه شده اید وقتی فریاد میزنید احمق . . حداقل ده نفر سرشان را برمیگردانند !
عسل ایرانی
واسه جنگ به دنبال حسّ و حال نگرد
چون که اون که برد هیچ وقت استخاره نکرد
mitra
کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم ...
حالا هرروز بهم زنگ میزنی ؛
یکبار هم نه ... چند بار ! تازه تغییر صدا هم میدی ...
من که میدونم تو هم دلت تنگ منه ... !!!
parham
می روم خسته و افسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه خویش
به خدا می برم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه خویش
می برم تا که در آن نقطه دور
شستشویش دهم از رنگ نگاه
شستشویش دهم از لکه عشق
زین همه خواهش بیجا و تباه
می برم تا ز تو دورش سازم
ز تو ای جلوه امید محال
می برم زنده بگورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال
parham
اسم کسی که بیشتر از همه دوستش دارین خالصانه اینجا بنویسید و مدت آشناییتونو بگین نه واسه خنده گذاشتم این پست رو نه چیزی یه سوال هست ممکنه تو آینده برنامه هایی رو بذاریم که اکیپی بریم بیرون علاقه مندا نظراتشونم بگن ممنون میشم
parham
به مترو تهران دقت کردین تاحالا؟