یافتن پست: #حال

شاهین
شاهین
شعری در وصف استاد .....
همه چي آرومه ...
من چقدر راحتم...
چشامو ميبندم چرتمو ميزنم....
تو داري درس ميدي...
از زِرات معلومه...
صداتم آرومه ،لالايي مي مونه!
تشنه ي نمرتـــــــــم...
من و تو شادم کن...
من و با چند نمره تو خودت پاسم کن
بگو اين آرامش تا ابد پابرجاست....
حالا که حضورم تو کلاست پيدااس

همه چي آرومه من تا الان خوابم....
به دفه ميبينم تو رو بالا سرم....
تو من و ميندازي از چشات معلومه ....
من چقدر بدبختم همه چي داغونه همه چي داغونه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 13:55
+2
saman
saman
تو را از من گرفتند ... و حالا لحظه هاي من ، گرفتار سکوتي سرد و سنگينند و چشمانم که تا ديروز به عشقت مي درخشيدند ، نمي داني چه غمگينند ، برايم چشم هاي تو ، چراغ روشن شب بود ، نمي دانم چه خواهد شد . پر از دلشوره ام ... بي تاب و دلگيرم ... کجا ماندي که من بي تو هزاران بار در هر لحظه مي ميرم ...{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 12:27
+2
حمید
حمید
در SMS
حیف نون رو عقرب نیشش میزنه در حال مرگ میگه: سر قبرم بنویسید پلنگ خوردش !{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 10:31
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
از این راهرو یک نفر رد شده .. که عطرش همونه که تو می زنی
برای به زانو در آوردنم .. تو از مرگ حتی جلو میزنی

از این راهرو یک نفر رد شده .. مث وقتایی که تو ناراحتی
نفس میکشم با تمام وجود .. عجب عطر خوبی زده لعنتی

صدات میکنم تا همه بشنون .. جواب صدام غیر پژواک نیست
من اونقد شکستم حس میکنم .. که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست

یه جوری دلم تنگ میشه برات .. محاله بتونی تصور کنی
گمونم نمیتونی حتی خودت .. جای خالیتو تو دلم پر کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 09:20
+4
parham
parham
بچه ها امشب شام چی خوردین؟! همه تو دیدگاه بگن میخوام یه نتیجه گیری باحال کنم {-7-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 01:38
+4
parham
parham
خوب بچه ها شب شنبست برای حال گیری همه ی متاحل ها یه دست درست حسابی :) {-20-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 01:24
+2
mah3a
mah3a
دقت کردین ما ایرانیا وقتی بچه هستیم میگن بچه است، نمیفهمه! وقتی نوجوان هستیم

میگن نوجوانه، نمیفهمه !! وقتی جوان هستیم میگن جوون و خامه، نمیفهمه!!! وقتی بزرگ

میشیم میگن داره پیر میشه، نمیفهمه !!!! وقتی هم پیر هستیم میگن پیره، حالیش نیست،

نمیفهمه !!!!! فقط وقتی میمیریم میان سر قبرمون و میگن عجب انسان فهمیده ای بود!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:46
+2
mah3a
mah3a
من فقط عاشق اینم ، حرف قلبت و بدونم
الکی بگم جدا شیم ، تو بگی که نمی تونم
من فقط عاشق اینم ، بگی از همه بیزاری
دو سه روز پیدام نشه تا ببینم چه حالی داری
***************************************
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:38
+3
mah3a
mah3a
شمایی که کسی دوستتان دارد، بله! با شما هستم!

.

.

.

.

هیچی... فقط خوش بحالتان
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:36
+2
parham
parham
خوش به حال هر چی دختر که هرچی لایک برای اوناستو هر چی لایک نوچ هست برای پسرا! {-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ