mehdi
آنقدر به انسانهای روی زمین بی اعتماد شده ام
که میترسم وقتی از خوشحالی به هوا می پرم،
زمین را از زیر پاهایم بکشند... لعنت به هر چی خیانت کاره...
ebrahim
جواب منطقي اکثر پدرهاي ايراني در مقابل اجازه گرفتن فرزندانشان براي انجام کاري :
اگر قبلا کسي آن کار را انجام نداده باشد : آخه کي تاحالا همچين گهي خورده که تو ميخواي بخوري ؟
اگر قبلا کسي آن کار را انجام داده باشد : حالا هرکي هر گهي خورد تو هم بايد بخوري؟
mehdi
بعضي ادمها با بستن دهنشون لطف بزرگي به جامعه ي بشري ميكنند
ولي متاسفانه هي حرف ميزنن ، هي حرف ميزنن
تا جايي كه جمله ي من ديرم شده و خوشحال شدم از همصحبتي با شما رو بايد تقديمشون كرد !
☺SAEED☻
ﻭﻗﺘﻲ ﺍﺯ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻱ ﺧﺒﺮﻱ ﻧﺪﺍﺭﻱ، ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ، ﭼﻮﻥ ﺣﺘﻤﺎ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﻮﺑﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﻪ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻳﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻲ
سحر
!! براي هزارمين بار پرسيد: تا حالا شده من دل تو را بشكنم؟من هم براي هزارمين بار به او دروغ گفتم :
!!! نه
. تا مبادا دلش بشكند...
ali rad
تـمـام مـعـلوم هـا و مجـهـول هایـم را
بـه زحمـت کـنـار هـم مـی چـیـنم
فـرمـول وار ؛
مـرتـب و بـی نـقـص …
و تــو
بـا یـک اشـاره
هـمـه چـیـز را
در هـم می ریــزی …
در شرح حال گل
بنویسید خار را
بر هم زنید : خوب و بد روزگار را .
kho0obe azizam...inshaalah k bar nakho0ori
1390/12/5 - 19:03