یافتن پست: #حال

mah3a
mah3a
تا حالا دقت کردین؟یکی از دردناکترین لحظه های زندگی این بود که:
وقتی داری امتحان میدی بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن:))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:00
+4
mehdi
mehdi
آنقدر به انسانهای روی زمین بی اعتماد شده ام
که میترسم وقتی از خوشحالی به هوا می پرم،
زمین را از زیر پاهایم بکشند... لعنت به هر چی خیانت کاره...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:51
+5
ebrahim
ebrahim
جواب منطقي اکثر پدرهاي ايراني در مقابل اجازه گرفتن فرزندانشان براي انجام کاري :
اگر قبلا کسي آن کار را انجام نداده باشد : آخه کي تاحالا همچين گهي خورده که تو ميخواي بخوري ؟
اگر قبلا کسي آن کار را انجام داده باشد : حالا هرکي هر گهي خورد تو هم بايد بخوري؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:50
+3
mehdi
mehdi
بعضي ادمها با بستن دهنشون لطف بزرگي به جامعه ي بشري ميكنند
ولي متاسفانه هي حرف ميزنن ، هي حرف ميزنن
تا جايي كه جمله ي من ديرم شده و خوشحال شدم از همصحبتي با شما رو بايد تقديمشون كرد !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:50
+4
نیوشا
نیوشا
من عاشق یه همچین جای دنج و ساکتی ام :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:50
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ﻭﻗﺘﻲ ﺍﺯ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﻱ ﺧﺒﺮﻱ ﻧﺪﺍﺭﻱ، ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ، ﭼﻮﻥ ﺣﺘﻤﺎ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﻮﺑﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﺍﻫﻪ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻳﺎﺩﺵ ﺭﻓﺘﻲ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:32 توسط Mobile
+9
حمید
حمید
داشتیم تو خیابون قدم می زدیم كه یهو صداى ترمز شدیدى اومد و دو تا پا كه یكى عمودى یكى افقى رو هوا بود... خلاصه ملت جمع شدن بالای سر طرف، كه در این هنگام راننده پیاده شد و در كمال خونسردى گفت: آقا چیزیتون شد؟ یارو هم با همون وضع و صورت خونى مالى در حالی كه به سختى نفس می كشید گفت: پـَـ نه پَــ، خودمو انداختم زمین از داور پنالتى بگیرم! راننده گفت: نمكدون! منظورم اینه كه می خواى زنگ بزنم اورژانس؟ یارو گفت: پـَـ نه پَــ، زنگ بزن برنامه نود، عادل اینا كارشناسى كنن صحنه پنالتى بود یا نه! {-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:48
+7
-1
سحر
سحر
!! براي هزارمين بار پرسيد: تا حالا شده من دل تو را بشكنم؟من هم براي هزارمين بار به او دروغ گفتم :

!!! نه

. تا مبادا دلش بشكند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:25
+3
ali rad
ali rad
تـمـام مـعـلوم هـا و مجـهـول هایـم را

بـه زحمـت کـنـار هـم مـی چـیـنم

فـرمـول وار ؛

مـرتـب و بـی نـقـص …

و تــو

بـا یـک اشـاره

هـمـه چـیـز را

در هـم می ریــزی …

در شرح حال گل
بنویسید خار را
بر هم زنید : خوب و بد روزگار را .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:01
+4
mina
mina
حتي اگر بعد از مرگ او خيانت ها و گناهان جديدي از مرده کشف شود او را مي بخشند.
پس از اين قرار تا وقتي که شخص فوت ننمايد ما آنطور که شايد و بايد او را دوست نداريم.
حال خيلي غريب است که ما درباره آنهايي که زنده هستند اينطور رفتار نمي کنيم و اگر درباره آنها اينطور رفتار مي کرديم زندگي ما در اين جهان خيلي لذت بخش مي شد و بسياري از مصائب و بدبختي ها از بين مي رفت !!! .
(( مترلينگ Maeterlinck ))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 14:52
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ