یافتن پست: #حال

☺SAEED☻
☺SAEED☻
انگشتر به این باحالی دیده بودی ؟!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 11:06
+7
hadith
hadith
یه پیچ رو هر چقدر سفت کنی ، موقع باز کردن ، همونقدر باید زور بزنی ..

حالا هی منو بپیچون .. به موقش برات دارم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 00:51
+3
parnian
parnian
ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﮔﺮﺍﯾﯽ
.
.
.
.
.
ﻧﻮﻋﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺭﻭﺍﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩ ﺭﺍ ﺗﺤﺮﯾﮏ
ﺑﻪ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭﺏ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ
ﮐﻪ ﻧﻪ ﺗﺸﻨﻪ ﺍﺳﺖ، ﻧﻪ ﮔﺮﺳﻨﻪ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻪ
ﺍﺻﻼ ﻣﯿﺪﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﭼﻪ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺍﺯ ﻋﻼﺋﻢ ﺍﯾﻦ
ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩ ﺍﺯ ﺍﺗﺎﻗﺶ ﺧﺎﺭﺝ
ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺳﺮﮔﺮﺩﺍﻥ ﺭﺍﻩ ﺁﺷﭙﺰﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯿﺶ
ﻣﯽﮔﯿﺮﺩ ﺩﺭﺏ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽﮐﻨﺪ، ﭼﯿﺰﯼ
ﺑﺮ ﻧﻤﯿﺪﺍﺭﺩ ﺩﺭﺏ ﺭﺍ ﻣﯽﺑﻨﺪﺩ.
ﺍﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﻭﻓﻮﺭ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﺘﻮﻟﺪﯾﻦ
ﺩﻫﻪﻫﺎﯼ ۶۰ ﻭ ۷۰ ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﻣﯽﺧﻮﺭﺩ
L
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 00:45
+5
hadith
hadith
کاش می اومدی حالم رو بهم بزنی
.
.
.
.

خوشحالی‌هام ته نشین شده!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 00:21
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
شاعری میفرماید :
کار هرکس نیست همسر داشتن ، مرد خر میخواهد و پول خفن !{-32-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 23:03
+8
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
يارو داشته دعا ميکرده ميگه: خدا را شکر از صبح تا حالا نه عصباني شدم، نه حرص
داشتم، نه حرف بد زدم، نه مال مردم خوردم،


.


.


.


ولي خدايا از يکي دو دقيقه آينده که از تخت ميآيم بيرون تو کمکم کن! {-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:49
+1
امید
امید
دکتر شريعتي : «کلاس پنجم(دبیرستان) که بودم پسر درشت هيکلي در ته کلاس ما مي نشست که براي من مظهر تمام چيزهاي چندش آور بود ،آن هم به سه دليل ؛ اول آنکه کچل بود، دوم اينکه سيگار مي کشيد و سوم - که از همه تهوع آور بود- اينکه در آن سن و سال، زن داشت. !... چند سالي گذشت يک روز که با همسرم ازخيابان مي گذشتيم ،آن پسر قوي هيکل ته کلاس را ديدم در حاليکه خودم زن داشتم ،سيگار مي کشيدم و کچل شده بودم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:44
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تاحالا به این فکر کردی با اینکه سگ به وفاداری معروفه اما چرا میگن"مثل سگ پشیمون میشی؟"
چون ته وفاداری پشیمونیه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:43
+5
امید
امید
مادرم می گفت که عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب اما حالا هزار شب است که پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکردم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:41
+5
مهسا
مهسا
تا حالا دقت کردین ما به بانک اعتماد می کنیم و پولامونو می ذاریم اونجا، ولی بانک به ما اعتماد نداره حتی خودکارها رو هم زنجیر کرده!{-36-}{-39-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:02
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ